Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Omar doet hetzelfde en ik ga 27 september starten dus hou mijn hart vast voor het groeten
Hij loopt nageeflijk in stap, draf en galop (alleen overgang van draf naar galop nog niet
) zelfs halsstrekken gaat goed maar zodra ik halthou.. hup hoofd omhoog. Zodr ik een beetje druk op de teugels zet met beide handen zakt hij wel en ik ben nu ook gelukkig al zover dat de overgang van halthouden naar stap ook wel nageeflijk is. Alleen dat halthouden
Desiree schreef:bij druk op de teugels moet ik voorzichtig zijn, want ze trekt terug of ze komt zelfs omhoog.
Ik weet hoe frustrerend het is.. ze lopen lekker ontspannen en nageeflijk en dan hou je halt en hoppa meteen dat hoof omhoog
Ik zie erg tegen het groeten op in mijn wedstrijd
Desiree schreef:dat kan ik niet jippie. Heb ik al geprobeerd maar ze doet het niet. Ze gaat dan juist met haar mond terugdrukken tegen het bit en brengt haar hoofd dan nog hoger om nog meer tegendruk te geven. En als ik dan de druk opvoer komt ze uiteindelijk omhoog.
. Desiree schreef:dat kan ik niet jippie. Heb ik al geprobeerd maar ze doet het niet. Ze gaat dan juist met haar mond terugdrukken tegen het bit en brengt haar hoofd dan nog hoger om nog meer tegendruk te geven. En als ik dan de druk opvoer komt ze uiteindelijk omhoog.