Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ga binnenkort met haar 2 halfbroers beginnen met inrijden

opisop_shop schreef:ik vind twee keer in de week wel prima, maar een half uur wel erg lang. Afgezien van de leeftijd hoor, ik doel ook meer op het feit dat je paard maar een maand onder het zadel is. Dan vind ik een half uur je balans houden met ruiter wel erg veel.
R0oszs schreef:Mijn 4 jarige pak ik 3 - 4 keer in de week. Vaak 2x erop en 1 of 2 keer longeren, per keer zo'n 20 -30 minuten. Meer moet ik ook nog niet doen met hem want dan merk ik gewoon dat hij dat teveel vindt.
HedwigO schreef:Hey allemaal,
Mijn av merrie is nu ruim een maand onder het zadel en ik rijd twee keer per week een half uurtje. Ik ben erg benieuwd hoe vaak degene die in dezelfde situatie zitten als ik rijden (dus degene met een paard wat een maand onder het zadel is en rond de 3.5 jaar oud) en wanneer jullie dit uitbreiden.

Zo werkt het niet natuurlijk, bij een vraag op bokt hoor je soms ook antwoorden die je zelf niet leuk vindt, maar je kunt er ook wat van leren