Romanoff schreef:Heeft hij zelf in die binnenbak ook eens wat naars meegemaakt?
Wel vreemd dat hij het alleen daar doet...
Nee, bij mijn weten heeft hij niets naars meegemaakt. Maar verder kan ik in elke bak normaal rijden, alleen in deze niet...
sefanja schreef:dat heeft mijn merrie altijd in een bepaalde hoek, in welk bak dan ook...
Mijn ruin kan ik verder overal rijden, dan doet hij gewoon normaal en kan ik hem ook de bak doorsturen.
In deze bak is het ook niet een bepaalde hoek, maar doet hij in de hele bak zo vaag...
Juangi schreef:Hoeveel voer krijgt hij? Hoe vaak komt hij buiten?
's Ochtends krijgt hij 1 schep biks (action basis) en 200 gram linamix. Overdag staat hij buiten met nog een paard en 3 shetlanders. Dus beweging krijgt hij ook genoeg. Buiten worden ze nog wat bij gevoerd met hooi, aangezien er niet heel veel gras meer is omdat ze in de winter ook gewoon overdag buiten hebben gestaan. 's Avonds krijgt hij nog een keer hetzelfde als 's ochtends. In de zomer staan ze 24/7 buiten...
sarosxx schreef:Misschien omdat jij al weet dat hij zich daar anders gaat gedragen hij dit al aanvoelt en zich daardoor ook zo gaat gedragen? Paarden voelen ons haarfijn aan.
Bij mijn weten stap ik niet anders op dan normaal. Maar ja je weet nooit wat voor spanning ik toch mee zou dragen.
Maar hij doet het ook als er anderen op zitten....