Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anoeska schreef:Waarom is het eigenlijk zo erg als je paard rustig een paar stappen zet als je opstijgt? Doet die van mij ook. Blijkbaar vind ze dat comfortabeler opstijgen dan stilstaan. Ik heb er geen problemen mee, kan net zo makkelijk in de loop zachtjes gaan zitten als stilstaand.
silvericathy schreef:heeft het paard miss last van zijn rug? ligt het zadel miss beetje verkeerd
doordat het winter is en hun vacht enzo veranderd kan het zijn dat het miss niet meer zo goed ligt..
Anoeska schreef:Waarom is het eigenlijk zo erg als je paard rustig een paar stappen zet als je opstijgt? Doet die van mij ook. Blijkbaar vind ze dat comfortabeler opstijgen dan stilstaan. Ik heb er geen problemen mee, kan net zo makkelijk in de loop zachtjes gaan zitten als stilstaand.

Wij losten 't zo op: Gewoon opstappen en bijv als er iemand in de buurt is ff vast laten houden. Als ie goed stil stond kreeg ie 'n snoepje. Liep ie weg, een waarschuwing en GEEN snoepje! Dus 1 stap, is 1 stap teveel en geen snoepje.