Hoi,
Gisteren maar met een paard gaan wandelen, is wel niet erop maar toch beweging!
Bijna bij de wei ( in het bos, paard had 3 weken! binnen gestaan)begint ie me toch te trekken zo van rennen, ik wil nu...en niet stappen, ik helemaal verhit in de knoop met het halster touw stoeien en toen...wak, toen sleepte hij me mee, door de modder, ik dacht vooral niet loslaten want dan is hij helemaal weg, haha, was 3 km lopen naar de wei door een stuk bos, veel dagjes mensen met honden dus kon echt niet loslaten, toen hij weer stil stond en ik door de modder mee was gesleurd toen ging hij rollen! Ik schrok me rot, had het nog nooit mee gemaakt , maar ja de eigenaar liep voorop met een ander paard en kwam meteen te hulp. ( wel gelachen achteraf)
Vandaag doen mn arm spieren helemaal pijn, nou ja is ook een gewicht wat ik was aan het tegenhouden .
vanmorgen warming-up, oefeningen zo goed en kwaad als het ging gedaan ( nog steeds spierpijn, lijkt net of ze ingescheurd zijn brr)
Binnenkant bovenbenen is het ergst, de rest is normale spierpijn dus goed te doen.
Zie stiekem er wel tegenop om donderdag weer te rijden, zeker als de spieren nog steeds zo een pijn doen.
dan lukt draven en galopperen echt niet, maar er is genoeg te doen op het paard in stap!
Opstijgen zonder kruk lukt echt niet, dan heb ik de beugels op het langst en als ik er dan in sta, dan is het nog te hoog om mn been erover te gooien en rustig te gaan zitten. Met krukje kan ik wel opstijgen maar nog steeds met moeite, tja is ook een hoog paard 
( een vraag die ik kreeg, hoe ga je het buiten doen als je er zonder krukje niet opkomt?)
Nou net zoals ik vroeger deed, dan wandel ik net zolang tot ik een boom, hek of wat anders vind om er dan op die manier weer op te klimmen.
een beetje creatief ben ik wel met mijn lengte hihi.
Iedereen bedankt voor de tips!
Natalie.