ikenindi schreef:Hè bah wat proberen jullie mij op mijn woorden te pakken!
Ze moet iedere dag een uur stappen en mag niet draven en galopperen.
Het is het beste als het stappen op harde ondergrond en rechte lijnen is. Liefst ook 3 keer 20 minuten dan 1 keer 60 minuten.
Maakt dit zoveel uit voor mijn vraag? Ik zeg dat de bak niet geschikt is om in te stappen. Ik stap dus buiten in het bos. Zowel aan de hand als ohz. En in beide gevallen wil ze alleen maar hard.
Ik heb niet echt 'n oplossing voor je, maar ik kwam in dit topic terecht en ik wil kwijt dat ik ook zie dat ze je ongelofelijk op je woorden proberen te pakken, terwijl ze hier allemaal dondersgoed begrijpen hoe je het hebt bedoeld
Ik heb zelf geen ervaring met een revalidatie, bedenk me wel dat als ik dat met 'mijn' (ben geen eigenaresse) paard zou moeten doen, ze er ook snel genoeg van zou hebben. Wellicht moet je haar goed bezighouden, ook al is rechtuit rijden het meest ideaal, toch slalommen, pasje opzij e.d. meenemen? (mits dat mag). Misschien houdt het haar ook bij de les als je niet iedere dag dezelfde route neemt, maar ook naar paden gaat die ze nog niet kent?
Er zullen hier vast mensen op Bokt zijn die weten wat je kan doen, er zijn toch wel meer mensen die met 'n hittepetitje een poos hebben moeten stappen, belast en onbelast?