Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

echter echt 'helemaal los' slechts 1.5 uur, ik kan hier niks aan doen, ik heb geen keuze, ik gooi hem vaak wel los longeer hem extra zodat ie goed zijn energie kwijt kan en rijd hem ook nog eens of de stapmolen dus daar ligt het niet aan

Cahill schreef:Maak jij nooit een vreugde sprongetje, of doe je eens gek?
Paard in ieder geval wel. Mijn 2 NF pony's zijn allebei spring in het velds. Ik straf het niet af omdat een jolige vreugde bok mij niet in de weg zit. Het moet wel controleerbaar blijven.
Als het bij mij in de proef gebeurd, jammer dan, maar blijf wel door rijden en zorg er voor dat de aandacht bij mij is.
Gerbera08 schreef:vorig jaar issie er erg frisvan geworden vandaar dat we er nu zo weer over dachten
hij staat in een buiten stal dus de hele dag!echter echt 'helemaal los' slechts 1.5 uur, ik kan hier niks aan doen, ik heb geen keuze, ik gooi hem vaak wel los longeer hem extra zodat ie goed zijn energie kwijt kan en rijd hem ook nog eens of de stapmolen dus daar ligt het niet aan
Gerbera08 schreef:vorig jaar issie er erg frisvan geworden vandaar dat we er nu zo weer over dachten
hij staat in een buiten stal dus de hele dag!echter echt 'helemaal los' slechts 1.5 uur, ik kan hier niks aan doen, ik heb geen keuze, ik gooi hem vaak wel los longeer hem extra zodat ie goed zijn energie kwijt kan en rijd hem ook nog eens of de stapmolen dus daar ligt het niet aan
TurdusMerula schreef:Een paard mag niet bokken als ik erop zit, maar als een paard maar 1.5 uur los buitenkomt dan zou ik het hem moeilijk kwalijk kunnen nemen...