Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ymediem schreef:Paard is helemaal gezond enzo. Dierenarts heeft gekeken.

Lusitana schreef:Wil nog even toevoegen dat mijn hengst minipasjes nam tot ik hem kreeg en strijkkappen omdeed en hij normaal KON lopen. Zonder deed hij zichzelf pijn en had hij zich dus aangeleerd om dan maar te schuifelen. Ik bedoel maar...
Don_Zhivago schreef:ik vind dat je een 4 jarig paard niet met sporen en zweep hoort te rijden..
is er ook een bloedonderzoek gedaan..
@ angeleyes: het hoeft niet altijd medisch te zijn indd.. maar dit moet wel 100% uitgesloten worden voordat er iets anders geprobeerd wordt..
dan heb ik het over:
- algeheel onderzoek DA
-bloedonderzoek
-tandarts
- zadelmaker
-osteopaat
Als dat het allemaal niet is kan je verder kijken
Helaas weet ik ook dat het niet altijd medisch is.. mijn paard heeft 2x in deze molen van onderzoeken gezeten en daar kwam nooit wat uit..
Bij die van mij is het het aard van het beestje.. oftewel... FLEGMATIEK
niks aan te doen, dit is zijn karakter.. ik moet heel hard werken om met hem te kunnen presteren..
Maar voordat dit over mijn paard gezegd kon worden ben ik ruim een jaar bezig geweest met allerlei onderzoeken.. totdat de DA zei.. hou maar op met geld uitgeven, je paard is gezond, mankeert niks maar het is gewoon zijn karakter..

Don_Zhivago schreef:Lusitana schreef:Wil nog even toevoegen dat mijn hengst minipasjes nam tot ik hem kreeg en strijkkappen omdeed en hij normaal KON lopen. Zonder deed hij zichzelf pijn en had hij zich dus aangeleerd om dan maar te schuifelen. Ik bedoel maar...
serieus![]()
waarom deed hij zich pijn dan? tikte hij zichzelf aan??