Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en inderdaad ale paardjes zijn anders, dus als je hiervoor een makkelijke hebt gehad dan kan dit frustrerend zijnfrensje schreef:Bedankt voor jullie snelle antwoorden, gaat snel hier;-)
Hij is idd een binnenbak gewend maar ook vreemd terrein (wedstrijden, hij liep M2) Ik heb nu 2x per week les en denk er idd over om er iets (bv vrijheidsdressuur )bij te gaan doen om wat meer vertrouwen te krijgen en ach misschien wil ik wel te snel.... ik hoop dat dat het is en ik gewoon wat meer geduld moet hebben. Ik vind hem alleen soms zo onbetrouwbaar in zijn reactie. Als er nou iets heel spannends gebeurd kan ik mij voorstellen dat hij schrikt maar ik heb soms echt het idee dat het nergens over gaat.
opisop_shop schreef:je bedoelt dat zijn zicht niet goed is?
TS heb je het paard aleens door anderen laten rijden, kijken of het paard dan nog hetzelfde gedrag vertoont?
Fenne schreef:Het paard is waarschijnlijk niet zo bomproof als ze bij de verkoop verteld hebben. Anders was het nu na 12 weken wel anders geweest.
Het zit dan gewoon in het karakter.