Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Britt_Mara schreef:als ik doorzit, dan heb ik het idee dat ik me vastzet aan het zadel met mijn benen. daardoor bungelen mijn beugels onder mijn voeten vandaan.. maar dan kan ik mijn tenen beter naar binnen houden.
tanjatroetel schreef:vind het een beetje vreemd dat je zegt ;ik wil er geen geld aan uitgeven , wat kosten die schuine blokjes nou ?? een paar euro misschien en dat heb je er niet voor over ? beetje vreemd ..
Sjolvir schreef:Dan zou ik zeggen, zitles nemen??
Aangezien je zonder te klemmen met je benen lang, toch onstpannen op een paard zou moeten kunnen zitten.

.
Britt_Mara schreef:tja.. dat weet ik niet. Maar zoals jij vertelt met dat strotouwtje klink het of dat moet lukken.

Britt_Mara schreef:Sjolvir schreef:Dan zou ik zeggen, zitles nemen??
Aangezien je zonder te klemmen met je benen lang, toch onstpannen op een paard zou moeten kunnen zitten.
Ik kan wel ontspannen doorzitten op een paard met mijn benen lang, maar soms stuiter ik er bijna af.. maar het verschilt van paard/pony. soms zit ik gewoon relaxed op een paard bij doorzitten.. maar op een andere zit ik weer voor geen meter.
Britt_Mara schreef:Hallo,
ik denk dat jullie het al vaker hebben gehoord, maar ik heb een teen-probleem! In stap kan ik mijn tenen wel naar binnen houden, maar als ik moet draven word het een probleem... ik doe erg mijn best om ze naar binnen te krijgen, maar het lukt niet. Mij is al verteld van schuine beugelblokjes. maar ik wil er liever geen geld aan uitgeven. Dus heeft iemand een goede tip?
ben benieuwd!
bij mij heeft de oplossing erg goed gewerkt!