Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is er niks anders dan het paard zelf voorzichtig te laten worden. Dus laat hem maar tegen het hout aanlopen, na een tijd bedenkt ie zich toch echt wel dat ie misschien iets hoger moet gaan springen.
). Ik heb de hoop opgegeven bij de mijne en blijf wel lekker dressuren
.....
Juudt86 schreef:Misschien dat dit paard niet geschikt is om mee te springen of heeft het zijn/haar interesse niet. Ik heb zelf ook een dressuurpaard, waar ik ook wel mee zou willen springen. Deze is ook onvoorzichtig (lees, hij gooit van de 10 hindernissen ongeveer 8 balken naar beneden). Ik heb de hoop opgegeven bij de mijne en blijf wel lekker dressuren
.....
Aieshja schreef:Wat voor trucjes heb je al gebruikt om het paard voorzichtiger te maken?
cadee schreef:Juudt86 schreef:Misschien dat dit paard niet geschikt is om mee te springen of heeft het zijn/haar interesse niet. Ik heb zelf ook een dressuurpaard, waar ik ook wel mee zou willen springen. Deze is ook onvoorzichtig (lees, hij gooit van de 10 hindernissen ongeveer 8 balken naar beneden). Ik heb de hoop opgegeven bij de mijne en blijf wel lekker dressuren
.....
volledige springpapieren.
Brainless schreef:En met losspringen? Doet zij het dan ook?
Hoe doet ze het bij lagere hindernissen, balkjes en in-uitjes?
neemt ze de balk mee met haar voor of achterbenen?
Moeni11 schreef:Of onervarenheid of gewoon een gebrek aan kwaliteit.