Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

AdawiLovee schreef:Euhmm, misschien is langzamer lichtrijden, zachte kneepjes geven met de teugels een optie??
Of je moet gaan stappen, als ze dan hard gaat draven weer stappen enzovoort
Uiteindelijk wordt ze het beu, en luistert wel...
Het is geen pesten, het is gewoon, op een zachte manier je paard weer onder controle krijgen
succes
chrisje_83 schreef:Wat ik niet snap, je traint voor het L maar een overgang die in de B wordt gevraagd kan je nog niet goed genoeg uitvoeren én je rijdt nog geen winst in de B.... Vind ik een tikkeltje vreemd!
Begin eens bij het begin, terugkomen op je zit (evt. stemhulp erbij) en niet alleen je galopovergang, maar allemaal!! Daarnaast als je al zo lang op één punt zo vast zit, zou ik een andere instructrise zoeken. Verder sluit ik me wat betreft verdere oefeningen aan bij voorgaande reacties.
sas1986 schreef:Het probleem is ook een gewone B proef is ze erg vervelend daarom doe ik soms ook stukje wijken in stap meer doe ik niet hoor. Soms is het beter om even op iets anders te consentreren als alleen constand maar hetzelfde te doen. Dan wordt zij alleen maar vervelend en het is voor mij ook niet leuk. Ik train dus eigenlijk wel me B proeven maar dan ook met een stukje wijken in stap.