Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Meliszy schreef:Doe alsjeblieft niet net of je me kent
Ik heb meer paarden beleerd dan alleen deze waar ik nu mee bezig ben, en heb ze stuk voor stuk nageeflijk gekregen hoor, zelfs de onmogelijkste paarden.
Ik vroeg alleen om tips, niet om arrogantie of conclusies van derden.
Meliszy schreef:Ik vraag me af, of je kunt lezen?
CONCLUSIES TREKKEN IS ALTIJD MAKKELIJK...
Ik heb inderdaad jarenlange rijervaring, maar ik vind het leuk om voor mijn plezier en voor het plezier van mijn paard te rijden. Wedstrijden zijn bijvoorbeeld niks voor mij.
Ik ben er nu een paar jaar tussen uit geweest, en ik wou gewoon meerdere inzichten horen over het ''aan teugel rijden''. SO PLEASE, Shut up
En aan bizzybijtje:
Ik heb een hekel aan zagen, dus dit heb ik nooit gedaan;)
Hulpteugels heb ik nog nooit gebruikt.
Dit paard is gewoon wat moeilijker, en ik ben er nog maar net mee bezig
EN NOGMAALS, IK VROEG ALLEEN MAAR OM TIPS, NIET OM VEROORDELINGEN
Meliszy schreef:Hoi!
Hier een nieuwe foto van mijn Udenz (OmbalaZ x Manno)
Udenz staat ook op mijn profielfoto trouwens
http://img375.imageshack.us/img375/2517 ... 55smwo.jpg
Meliszy schreef:Oh mijn god, jullie snappen er echt niks van hea? (hahaha)
Ik les nemen? Ik denk dat jullie beter Nederlandse les kunnen nemen, zodat jullie kunnen leren lezen.
Ik vraag iets om nogmaals MEERDERE INZICHTEN erin te krijgen;)
10 mensen weten altijd meer dan 1. Misschien is er net even iets wat ik niet weet wat het makkelijker maakt om mijn paard te laten ontspannen en daar gaat mij het om.
Maargoed ik ben jullie totaal geen verklaring schuldig en ik ben dan ook erg blij dat ik zelf wel beter weet;)
oOoKellyoOo schreef:Meliszy schreef:Hoi!
Hier een nieuwe foto van mijn Udenz (OmbalaZ x Manno)
Udenz staat ook op mijn profielfoto trouwens
Even een qoute uit je andere berichten gehaald,
zeg nou eerlijk wat vind je er zelf van.
of een paard nu stil staat of aan het werk is, maak hier niks uit in beide gevallen ziet dit niet leuk uit, open mond hoofdstel verkeerd, maar vooral die mond , weet je die van mij deed dat ook en waarom, door spanning,
oOoKellyoOo schreef:Even een qoute uit je andere berichten gehaald,
of een paard nu stil staat of aan het [***] is, maak hier niks uit in beide gevallen ziet dit niet leuk uit, open mond hoofdstel verkeerd, maar vooral die mond , weet je die van mij deed dat ook en waarom, door spanning,
Hannah_Menno schreef:oOoKellyoOo schreef:Even een qoute uit je andere berichten gehaald,
of een paard nu stil staat of aan het werk is, maak hier niks uit in beide gevallen ziet dit niet leuk uit, open mond hoofdstel verkeerd, maar vooral die mond , weet je die van mij deed dat ook en waarom, door spanning,
Dit vind ik dan wel een hele overhaaste conclusie.. Enne, waar zie jij dat het hoofdstel verkeerd zit?