Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar die werkwilligheid heb je wel nodig als je meer mocht willen in de toekomst. Maar volgens mij heb jij dat al heel goed door TS! 
Nessah schreef:Dat doe ik dus ook Amaretto27.. Ik doe sowieso nooit constant hetzelfde, heb juist enorm veel afwisseling.. Maar in je proef kan je natuurlijk niet anders en dan gaat het mis.
Nessah schreef:Dus stel, zij versnelt terwijl ik dat niet vraag.. Overgang maken naar de stap? Dat soort dingen? En als ze gaat wijken, juist hulpen voor de andere kant op wijken geven?
Als je maar iets doet wat zij niet verwacht. En ook hier dus elke oefening maar 1 keer, anders zit je weer met hetzelfde liedje. Is het er zo eentje die alles supersnel oppikt en alles met twee hoefjes in haar neus doet? Dat zou het kunnen verklaren. Misschien kun je dan al spelenderwijs wat 'moeilijkere' dingetjes introduceren om haar intellectueel uit te blijven dagen. Wel voorzichtig mee zijn natuurlijk en als jij denkt dat ze hier nog niet klaar voor is, dan gewoon niet doen. Maar het kan een mooie manier zijn om voor haar extra uitdaging te creëren. Extra wiskundeproblemen voor een hoogbegaafd kind zeg maar...

Jouw Velvet is snugger, die moet echt even naar de kamer van Koophandel 

althans Velvet moet die balans nog zien te vinden
zeg bij het aanleren of bevestigen van dingen op de vaste plek, om ze vervolgens in in niet logische volgorde ergens anders te doen