Omdat ik geen duidelijke topics kon vinden start ik deze..

Mijn vraag is: kun je van bit naar bitloos in een keer doen?
Ik heb namelijk helemaal geen ervaring kwa bitloos wat dat betreft..
Met Vriendelijke Groet,
Kelly
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vue schreef:Waarom moeilijk te rijden?
Vue schreef:In bijna alle gevallen komt dat inderdaad door de persoon die erop gaat zitten of degene die het paard 'beleerd' heeft.
Ik zou ook bokken wanneer iemand mij 'terug wilde pakken'.
Ik zou met zo'n paard beginnen met een jaartje of twee grondwerken, rustig aan opnieuw overal aan laten wennen en eerst een band opbouwen voordat ik erop ging zitten.
Maargoed, da's weer een heel ander verhaal het gaat hier over optomingen.
Het is vooral een kwestie van uitproberen wat het fijnst werkt, verschilt per paard. Probeer, tegen de tijd dat je een paardje hebt gekocht, of je bitloze optomingen kunt lenen van bekenden of mensen uit de buurt. Zo kun je uitproberen wat het fijnste werkt en een keuze maken.
Vue schreef:In bijna alle gevallen komt dat inderdaad door de persoon die erop gaat zitten of degene die het paard 'beleerd' heeft.
Ik zou ook bokken wanneer iemand mij 'terug wilde pakken'.
Ik zou met zo'n paard beginnen met een jaartje of twee grondwerken, rustig aan opnieuw overal aan laten wennen en eerst een band opbouwen voordat ik erop ging zitten.
Maargoed, da's weer een heel ander verhaal het gaat hier over optomingen.
Het is vooral een kwestie van uitproberen wat het fijnst werkt, verschilt per paard. Probeer, tegen de tijd dat je een paardje hebt gekocht, of je bitloze optomingen kunt lenen van bekenden of mensen uit de buurt. Zo kun je uitproberen wat het fijnste werkt en een keuze maken.
Ik vond op m'n vorige peerdje het voest-hoofdstel het fijnst werken en een Cross Rope Bridle.
@ Kelly1992; kunnen we ontopic blijven?
Vreemde keuze trouwens, een optoming kiezen omdat deze 'gewoon schitterend is.'![]()
Daarbij graag in begrijpbaar Nederlands schrijven.