Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hestejente schreef:Vraag je instructeur om hulp. Die begrijpt vast dat je het een beetje eng vindt. Er is waar jij rijdt vast ook wel een hele lieve, brave pony die makkelijk zit in galop, en wanneer je gaat galopperen is het inderdaad handig om dat aan de longe te doen, en om je dan aan het zadel vast te houden. Een klein stukje is al spannend genoeg, en bedenk ook dat het niet MOET. Als je je in draf nog niet helemaal op je gemak voelt, waarom zou je dan al willen galopperen?
laura_100 schreef:Rijden ze zelf ook paard? Pff ouders die willen dat hun zoon/dochter in galop gaathestejente schreef:Ik MOET het wel anders mag ik niet meer paardrijden van mijn ouders !Vraag je instructeur om hulp. Die begrijpt vast dat je het een beetje eng vindt. Er is waar jij rijdt vast ook wel een hele lieve, brave pony die makkelijk zit in galop, en wanneer je gaat galopperen is het inderdaad handig om dat aan de longe te doen, en om je dan aan het zadel vast te houden. Een klein stukje is al spannend genoeg, en bedenk ook dat het niet MOET. Als je je in draf nog niet helemaal op je gemak voelt, waarom zou je dan al willen galopperen?
.