Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Neroo schreef:Een touwtje wil ik liever niet aan beginnen, ik wil echt iets waarbij ikzelf de controle houd. Dus mocht het niet nodig zijn, gaan de teugels lekker los, maar zodra het wel nodig is, dat je net dat beetje extra hebt.
Als ie tegen het touwtje in protest gaat heb je een probleem, hetzelfde bij een elastiek
Neroo schreef:Het is niet zo dat ik dat ding voor altijd erom wil houden.
Nero moet ook gewoon wennen aan het bos, en dat doe je alleen maar door veel te oefenen en erheen te gaan, maar ik wil dit wel veilig doen, en natuurlijk ga ik dat ook weer afbouwen, want ik ga er vanuit dat ie na een tijdje niet meer nodig zal zijn.
aeolusnr1 schreef:Tjaaa ik zou als eerste reactie ook zeggen , leer paardrijden, en versta me niet verkeerd dit is niet slecht bedoelt, maar je gaat je paard er iet mee helpen, en jezelf maar heel tijdelijk, binnen een jaar is jouw paard die thiedemann zo gewoon dat ook die niet meer zal inwerken, en dan ben je nog veel verder van huis.
Leer je paard te reageren op heel kleine hulpen.
Ieder paard kan dat hoor.
) aeolusnr1 schreef:Tjaaa ik zou als eerste reactie ook zeggen , leer paardrijden, en versta me niet verkeerd dit is niet slecht bedoelt, maar je gaat je paard er iet mee helpen, en jezelf maar heel tijdelijk, binnen een jaar is jouw paard die thiedemann zo gewoon dat ook die niet meer zal inwerken, en dan ben je nog veel verder van huis.
Leer je paard te reageren op heel kleine hulpen.
Ieder paard kan dat hoor.

. Ben ik er helemaal vergeten bij te zeggen.