ik heb sinds eind februari dit jaar een nieuwe pony, hiervoor had ik een ontzettend ondeugende haf.
die ik overigens nog zoek en mis!
het rijden met de nieuwe pony gaat steeds heel wisselend, het ene moment loopt ie lekker fijn met de hand mee, maar vaak ook issie heel tegenwerkend en aanstellerig tijdens het rijden. maar allertijden voel ik eigenlijk wel een soort van muur tussen ons in. Ik heb ook een tijd een rijdipje gehad, hier zijn we toch aardig uitgekomen. Ook heb ik het gevoel dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen wanneer die een dagje rust hebt gehad, maar ik kan hem moeilijk iedere dag gaan rijden, vind ik ook niet altijd even best, en dat gaat hem ook irriteren op den duur!
ik merk gewoon een beetje dat ie continu een loopje met me neemt door overal van schrikken, te doen alsof ie dingen niet snapt, en bij alles rennerig worden en hoofd omhoog. ik vind dat ik absoluut niet te snel ga..
ik doe lekker rustig aan met hem, maar ik voel gewoon geen lekkere verbinding tussen ons, zowel met springen, als in het bos, als met dressuur niet. ik vind dit heel vervelend, want ik weet niet wat ik er mee moet..
ik heb wel veel liefde voor dit beestje, en hij laat mij toch ook wel merken dat hij dit ook wel voor mij zo voelt, maar soms.. (hij heeft erg last van voedernijd, en heeft vaak zijn oren in zijn nek, zowel als een signaal/gewoonte dat er iets gaat gebeuren, als na andere paarden toe.)
ik ben altijd gek van hem geweest en kon hem soms wel doodknuffelen
maar vooral nú heb ik zoiets van. 'laat maar'.ben bang dat het weer een dipje gaat worden
wat denken jullie?p.s. ik heb wel les, alleen door de springles verslechterd de situatie alleen maar, dressuur privé les heb ik ook, dit vind ik zelf een erg fijne les maar het verbeterd de situatie er niet bepaald op..
, ja daar zat ik ook al aan te denken
in de paddock is vooral nu in de wintertijden een lastige periode. maar zo nu en dan wandelen in het bos, een beetje longeren e.d. zal vast veel goeds doen hoop ik!

en hij komt nu met de koude periodes minder buiten. Hij krijgt ongeveer 2 kilo voer per dag. 
.