Nadat ik een topic hier op bokt aan het lezen was over achter de loodlijn lopen,
En ik toen hebt opgezocht omdat ik niet snapte wat hiermee bedoelt word, nu snap ik het hellaas nog steeds niet. Er is hier als is eerder een topic over geweest maar uit die reactie vond ik het nog moelijk om te begrijpen.
Wat ik dus snap is dat achter de loodlijn lopen verkeerd is, gevolgen heeft voor het paard.
Nu heb ik een foto, wie kan mij met behulp van deze foto uitleggen of deze pony voor of achter de loodlijn loopt, ( en misschien met anderen foto's van paard die voor de loodlijn lopen) mij kunnen helpen met te begrijpen. (graag ook met foto's uitleggen dat is wat makkelijker, de foto mag bewerkt worden maar voor ook niks anders worden gebruikt!!!)

ik ben dit zelf met me eigen pony, ik vraag dus nu of ik het fout doe of niet, aangezien ik dit dan wil verbeteren!! omdat ik het nu nog niet snap kan ik me zelf niet verbeteren. snap ik het nog niet vraag ik het gewoon aan me lesgever maar aangezien ik haar ook nog nooit heb horen zeggen dat mijn pony achter de loodlijn loopt of te diep heb ik hier nooit op gelet daarom eerst de vraag aan jullie
Groetjes