Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bomba schreef:En je kan niet eens je buitenbeen naar achteren leggen als je in galop wil met dat Symmetry gedoe!
Leuk bedacht (voor de economie dan), maar lijkt mij dat je toch wel hulpen moet kunnen geven met je been. En dat wil niet als je benen vastzitten

Joolien schreef:Bomba schreef:En je kan niet eens je buitenbeen naar achteren leggen als je in galop wil met dat Symmetry gedoe!
Leuk bedacht (voor de economie dan), maar lijkt mij dat je toch wel hulpen moet kunnen geven met je been. En dat wil niet als je benen vastzitten
Als je op hoger niveau komt heb je dat buitenbeen niet eens meer nodig
Joolien schreef:Bomba schreef:En je kan niet eens je buitenbeen naar achteren leggen als je in galop wil met dat Symmetry gedoe!
Als je op hoger niveau komt heb je dat buitenbeen niet eens meer nodig
Peet_Paneel schreef:Ik heb een probleem met mijn onderbenen, ik kan ze niet juist stil houden.. Vooral in draf met lichtrijden & doorzitten. Galop gaat nog wel aardig goed.
Het grootste probleem met lichtrijden is dat ik vanuit mijn voet lichtrijdt. En niet vanuit mijn enkels.