Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aerdenhout1 schreef:Ik denk dat je toch anders bent gaan rijden.Misschien bezig met meer zijgangen, of verzamelen??
Onbewust zit je dan toch vaak wat meer aan de voorkant te "wriemelen"
Het wil wel eens helpen als je er een ander bitje ingooit voor een tijdje.
Een kluifje b.v, dat is een rubber stangetje, maar dan wel een die buigzaam is, dus geen harde.
suleilitha schreef:Je bedoelt toch geen echt rubber, Aerdenhout? Dat kan zo lekker warm worden...

marianna schreef:Tong over het bit gooien doet ze inderdaad niet. Ik zal haar eerst nog eens goed na laten kijken door zowel tandarts als fysio / osteopaat. Wellicht daarna ook eens met een ander bitje.
Er zijn dus niet speciale bitten voor dit probleem...
marianna schreef:Nee, maar dat zie ik ook niet als oplossing voor dit probleem
marianna schreef:Ze wel sterker aan 1 kant. Dit is tevens de kant waar ze ook haar tond uit de mond heeft.
Qua lossigheid valt er ook het een en ander te verbeteren.
marianna schreef:Ze wel sterker aan 1 kant. Dit is tevens de kant waar ze ook haar tong uit de mond heeft.
Qua lossigheid valt er ook het een en ander te verbeteren.
marianna schreef:Ze is 9 jaar en naar mijn weten is er verder niks aan de hand met haar mond. Ze gaat altijd op tijd naar de tandarts en daar was de laatste keer ook niks raars, op wat kleine haakjes na.