Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ElCid schreef:Na een val, zeker als je paard niet kreupel loopt/ liep, zou ik een DA / fysio/ manueel therapeuth laten kijken. Goed mogelijk dat het probleem in rug of hals zit.
En dan zullen de problemen steeds groter worden en zal ander beslag zeker niet helpen.
..
JoviBan schreef:Je paard struikelt nu 6 weken na een val.
Je hoefsmid heeft er daarna andere ijzers onder gezet.
Welke uitleg heeft hij jou gegeven dat die ijzers het struikelen zouden kunnen opheffen?
)ElCid schreef:Na een val, zeker als je paard niet kreupel loopt/ liep, zou ik een DA / fysio/ manueel therapeuth laten kijken. Goed mogelijk dat het probleem in rug of hals zit.
En dan zullen de problemen steeds groter worden en zal ander beslag zeker niet helpen.
Needje schreef:Bij stuikelen zou ik ook eerst kijken of het met aangepast bekappen/beslaan beter wordt. (zie veel paarden met te lange tenen) Zo niet, dan duidt t toch op een ander/dieper probleem. En zal ik het even na laten kijken.
In dit geval lostte het andere beslag niets op en vind ik het verstandig dat je idd zo de DA even belt.
Succes ermee!