Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
onley schreef:lekker dominant dus
absoluut niet toelaten en dus gewoon die kant op gaan waar jij heen wil
al blijft die een uur daar staan
of hem achterwaarts die kant op laten gaan waar jij heen wil
achterwaarts hebben ze een hekel aan dus dat doen ze maar 2 x![]()
laat je niet bezijken ik heb ook zo een knol
en absoluut niet afstappen dan is het einde zoek namelijk
En hop... hij wou weer niet. Weer steigeren, achteruit rennen, bit tussen de kiezen en terug proberen te rennen. Ik zag mijn kans rijk zonder sloten en heb hem daar toch een partij aangepakt. Niks hielp, hij vertikte het gewoon, ik heb er 20 minuten gestaan en toen waren we allebei bekaf. Op zo'n manier hoefde het voor mij niet meer. onley schreef:lekker dominant dus
absoluut niet toelaten en dus gewoon die kant op gaan waar jij heen wil
al blijft die een uur daar staan
of hem achterwaarts die kant op laten gaan waar jij heen wil
achterwaarts hebben ze een hekel aan dus dat doen ze maar 2 x![]()
laat je niet bezijken ik heb ook zo een knol
en absoluut niet afstappen dan is het einde zoek namelijk
Brainless schreef:Ik heb veel met haar aan de hand buiten gelopen (eerst steeds het zelfde rondje) en steeds eerder op de terugweg erop.
Daarna ging het steeds beter. Zo ook met het spoor oversteken, dit vond ze doodeng 9ook op de terugweg) en dan liep ik er met haar aan de hand over , op een geven moment vond ze het niet meer eng en liep dus zelf.
Helaas staat ze wegens omstandigheden alweer een tijdje stil, en kan weer opnieuw gaan beginnen.
Arinossa schreef:@Helga_Amber hoe heb jij dit opgelost dan?
Het lukt gewoon niet, wat ik ook probeer.
marcha1987 schreef:Daarom heb ik er bij gezet dat het per paard en situatie verschilt
Amica liep gewoon gigantisch te klooien.
marcha1987 schreef:Maar is het miss niet zo dat hij weinig vertrouwen in je heb wanneer je erop zit, want als je eraf ga ontspant ie zich weer.
Zou het denk ik als dat kan eerst in de bak oefenen, rara dingen neerzetten enzo en dan verder opbouwen.