Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Danielledm schreef:Kom jij mij er elke avond ophijsen dan![]()
Tis een paard van 1.76 en ben vaak alleen op stal en niet zo lenig haha
Als je paard een beetje is opgevoed zodat ie goed stil blijft staan dan biedt een hek vele mogelijkheden.
Denk alleen wel dat ie in het begin een hartverzakking krijg haha Maar de binnenbak is vaak leeg dus dat moet wel lukken. Alleen dan is het het beste met een skippy bal en niet met een simpele voetbal?HelgaV schreef:Gaat het zolang duren voordat je een (nieuw) zadel koopt dan? Waarom ga je niet gewoon even met je paard naar de zadelmaker. Heb ik ook gedaan. Eerst werd er gekeken wat er niet past aan het oude zadel, vervolgens de bouw van het paard en mijn bouw. Ook even kijken wat het zadel doet in alle gangen. Mijn zadelmaker heeft een winkel vol 2e hands en nieuwe zadels. Altijd wel één die past! Daarom verschillende zadels gepast en gekeken hoe ze liggen, en of het paard er fijn mee loopt. Paar uurtjes mee kwijt, maar dan heb je wel een goed zadel en niet zoveel geld als je voor een 2e hands gaat!
Maar kan wel een balkje in de longeerbak neer leggen.. om zo het longeren weer wat spectaculairder te maken haha Danielledm schreef:HelgaV schreef:Gaat het zolang duren voordat je een (nieuw) zadel koopt dan? Waarom ga je niet gewoon even met je paard naar de zadelmaker. Heb ik ook gedaan. Eerst werd er gekeken wat er niet past aan het oude zadel, vervolgens de bouw van het paard en mijn bouw. Ook even kijken wat het zadel doet in alle gangen. Mijn zadelmaker heeft een winkel vol 2e hands en nieuwe zadels. Altijd wel één die past! Daarom verschillende zadels gepast en gekeken hoe ze liggen, en of het paard er fijn mee loopt. Paar uurtjes mee kwijt, maar dan heb je wel een goed zadel en niet zoveel geld als je voor een 2e hands gaat!
Dinsdag 5 mei komt de zadelmaker en die kan hem terplekken aanpassen dus heb hem waarschijnlijk volgende week al mits ik het een fijn zadel vind natuurlijk. Het word een nieuwzadel en denk niet dat je met een nieuw zadel gelijk dit een uur kan rijden of wel? Het kon woensdag al maar kan niet zo maar vrij krijgen op me werk...