Ik moet wegens knieproblemen zonder beugels rijden. Ik rij (helaas) in een (te volle) les waar allemaal dressuurmutsen in zitten die allemaal bezig zijn met aan de teugel rijden. Ik heb dus ook bijna geen ruimte om even 5 minuten achter elkaar rechtdoor te rijden voor mijn houding omdat ik bijna alleen maar bezig ben niet tegen derest op te knallen
Een paar maanden geleden zakte ik nog steeds scheef tijdens de galop, dit is nu over. Gister merkte ik alleen dat ik nogsteeds scheef zakte in de draf, omdat ik op een paardje zat die heel erg reageerde op alle druk die er was. Omdat wij bezig zijn met aan de teugel rijden kan ik niet zo goed meekomen, omdat je dan eerst moet leren recht te zitten. Ik rij op manegepaarden maar dat is geen rede om niet recht te zitten
Hebben jullie tips voor mij? (priveles is geen optie, dat kunnen mijn ouders niet betalen) alvast bedankt!als dit topic verkeerd staat of er zijn al dubbele topics van, zouden jullie dat alsjeblieft kunnen zeggen? De topics over aan de teugel rijden zelf had ik niks aan, omdat ik niets kon vinden over scheefzakken

foto's: http://img9.imageshack.us/gal.php?g=pict0288low.jpg