Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mooney schreef:maaikelhorse schreef:ik heb een vraag: shetlander hengst inrijden, met of zonder sporen?
de pony's zijn volgensmij aardig jong.
groetjs maaike
Heb je ervaring met inrijden? Want dit is niet zomaar iets, heb je begeleiding?
Sporen lijken me niet verstandig

maaikelhorse schreef:ik heb ooit gehoord dat als je spoor koker raakt ofzo dat de bal in de koker schiet ofzo? ik snapte het ook niet helemaal,
maaikelhorse schreef:ik heb een vraag: shetlander hengst inrijden, met of zonder sporen?
ik heb ooit gehoord dat als je spoor koker raakt ofzo dat de bal in de koker schiet ofzo? ik snapte het ook niet helemaal,eentje is nie voorwaarts, die loopt vaak alleen maar achterwaarts
nu rij ik zo ook in, een keer per week of 2 keer per week, maar ik rij nu zonder sporen
groetjs maaike
maaikelhorse schreef:ik heb een vraag: shetlander hengst inrijden, met of zonder sporen?
ik heb ooit gehoord dat als je spoor koker raakt ofzo dat de bal in de koker schiet ofzo? ik snapte het ook niet helemaal,eentje is nie voorwaarts, die loopt vaak alleen maar achterwaarts
nu rij ik zo ook in, een keer per week of 2 keer per week, maar ik rij nu zonder sporen
groetjs maaike