Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle schreef:tip 1) vet en cursief is niet nodig
tip 2) 1 bericht is wel genoeg
tip 3) steigeren is met ei
tip 4) jij bepaalt niet of mensen commentaar mogen leveren. Als je dat niet wil, moet je geen topic plaatsen.
Maar nu wb je probleem.
Ik vind het erg knap dat jij kunt bepalen dat, omdat hij het nog nooit gedaan heeft, hij nergens last van heeft en het dus uitproberen is. Juist als het zomaar komt zou ik aan een fysiek probleem denken. Dat ten eerste.
Verder ben ik erg benieuwd wat je hebt geprobeerd om het op te lossen? Je hebt les, maar ze weten het daar niet meer, dus je zult wel eea geprobeerd hebben. Wat gebeurde er dan?
Verder nog wat vragen:
- doet hij het op beide handen?
- doet hij het ook met longeren?
- wat is een brede galopsprong?
onley schreef:gelijk een andere kant optrekken zodat die wel zijn benen weer aan de grond moet doen
straffen zou ik het even niet je zegt wel het is geen uiting van pijn
maar hoe wil jij dat nu weten/voelen?
meteen afleiding vragen en de aandacht weer aan jou vragen
en vooruit met die hap
Dimra schreef:
ik vind het onzin om een fysio of wat dan ook erbij te halen want dit heeft ie nog nooit gedaan het is gewoon een soort van uit proberen!
ik heb geen zin in commentaar ik vraag alleen tips!;)
amondi schreef:100% engelse volbloed maar de vader is de brave Samber????
Onze eigenste beste KWPN Samber???
Sorrie, maar is dit bericht wel gemaakt door iemand die in het laatste jaar zit van de opleiding paarden? Ik weet heel weinig van bloed en afstamming, maar Samber is KWPN en geen engelse volbloed, dat weet ik dan weer wel.
Hij vererft voornamelijk hele beste en bovenal goedmoedige paarden, dus als jouw Samber zich gedraagt als een lastige stoute puber( profiel) dan zou ik hem zeker eens laten nakijken op school!
Steigeren, bokken met aanspringen duidt in mijn boek op pijn of onzekerheid, dus eerst de pijn uitsluiten!