Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan heb ik straks mn eigen ogen uitgeprikt ben ik bang.
Krijg je anders van die vieze resultaten door
Babel schreef:Goed idee maar mn billen afvegen doe ik wel pas als ik wat handiger ben met linksKrijg je anders van die vieze resultaten door

Als ik ineens niet meer kan spellen dan weten jullie vast hoe het komt.pharagirlke schreef:Met links schrijven is mij afgeraden ivm het ontwikkelen van dyslexie.

wegens kapotte zenuw in mijn rechtpols ben ik noodgedwongen links gaan schrijven en ik heb nog steeds geen dyslexie hoor
Katja schreef:Ik heb hele fijne ervaringen met deze bal: http://www.mijnpowerball.nl/powerball_meer_informatie
Wij hebben er een paar en die kunnen 70 kilo worden. Misschien het beste om eerst te oefenen met rechts en dan op links overpakken? Althans zo deed ik het altijd
Yvank_ schreef:pharagirlke schreef:Met links schrijven is mij afgeraden ivm het ontwikkelen van dyslexie.
Sorry maar hier moest ik even heel hard om laggen
Wat een onzin zegwegens kapotte zenuw in mijn rechtpols ben ik noodgedwongen links gaan schrijven en ik heb nog steeds geen dyslexie hoor
ik doe vwo 4 en sta een 8 voor nederlands dus maak je maar geen zorgen hoor
Dus jij vind iedereen die een keer een typfout maakt meteen en dyslect. Dan vrees ik dat iedereen hier op bokt dyslectie heeft