Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
RamOnaa_17 schreef:ik ben ook super consequent met haar.
al meer dan een jaar lang maar ze vertikt het gewoon om te luisteren:s ze loopt gewaarn dwars over me heen en heeft absoluut geen respect
RamOnaa_17 schreef:Te lief nee.. ze heeft al flink op dr kop gekregen en het is daar door ook al iets beter. ze staat nu met een ander 3 jarige in t lang bij ons thuis.. met andere opfok heb ik hele slechte ervaringen. ook is ze niet verwend. het is een arabische volbloed dus dat kan ook wel meespelen.. ik zelf denk eigenlijk dat ze (omdat ze zo veel heeft meegemaakt) heel erg onzeker is geworden en niet goed weet hoe ze zich moet gedragen.. ze kan harstikke lief zijn maar soms is het ook een dondersteen.. ik ben (als het niet beter word) een gedragsterapeut voor paarden te laten komen om te kijken wat er precies aan de hand is.. lijkt dat jullie een goed idee?
RamOnaa_17 schreef:heel erg onzeker is geworden en niet goed weet hoe ze zich moet gedragen.. ze kan harstikke lief zijn maar soms is het ook een dondersteen..
broadway schreef:Heb je wat achtergrondinformatie over de moeder van deze merrie ? Hoe kreeg je haar, wat was er mis en wat moest gedaan worden om het op te lappen? Had ze bijtwonden ?
Nikki_L schreef:Ik zou haar even lekker een jaartje de opfok in doen. Ze is nog hardstikke jong en heeft heel veel meegemaakt, in haar nog zo korte leventje. Zo kan ze weer even met haar paarden vriendjes omgaan en lekker spelen noem het maar op!
Er zijn heus wel goede opfokken te vinden. Ik heb zelf ook heel lang moeten zoeken voor mijn veulen. En ik heb verschikkelijke dingen gezien, maar gewoon door blijven zoeken, en nu heb ik een super opfok die ik iedereen zou aanraden.
Je kan het wel zelf proberen, maar dat heb je al gedaan, en het is nog steeds zo! Het kan ook voor jezelf maar ook voor je paardje gevaarlijk worden. Succes ermee.