Instructeur heeft altijd gelijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:31

Lenn schreef:
Ja, zo is het dus met mijn paard ook geweest, mijn instructrice hamerde steeds op de lengtebuiging wat voor hem gezien zijn bouw gewoon moeilijk is. Ik maakte het hem toen zó moeilijk in haar les, dat hij zelfs stopte en hinnikte, en dat was duidelijk naar mij bedoeld want het was donker en er was verder niks te beleven en dat doet ie anders nooit. Mijn paard schreeuwde dus naar mij, dit is me veel te moeilijk en hier krijg ik de komende week nog spierpijn van zei die,!




Hee de eerste mens die hinniken verstaat is opgestaan. Djeez kan je dik aan verdienen joh!!!!!!!!!

Zegt ie nooit tegen je dat ie liever in de wei wil staan????? Of vind ie je zo lief dat hij graag voor je werkt. Tja alleen die lengtebuiging he, dat blijft een probleem.

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:32

Ik heb al bijna 20 jaar les van dezelfde instructrice. Eerst op de manege waar ik les had en later op eigen paarden. Ik heb geleerd dat ik eerst moet doen wat ze zegt, dan voel ik vaak wat ze bedoeld. En om eerlijk te zijn heeft ze het altijd bij het rechte eind. Maar ja, ze heeft niet voor niets Deurne gedaan, veel ervaring en kennelijk verstand van paarden. Gelukkig voor mij. Elk van mijn paarden had een andere aanpak nodig en ik heb nog steeds het idee dat ik er van leer.
Het moet natuurlijk ook klikken, anders wordt het niets. Als je geen vertrouwen meer hebt, kan je beter met een ander verder gaan.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:33

Misschien moet je naar hem toehinniken dat ie iets meer lengtebuiging moet nemen?

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:33

Die van mij hinnikt altijd als ik aan kom lopen: zegt ie dan ook dat ie zich zo moeilijk kan dubbelvouwen in zijn box?

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:34

Doe es normaal ja, dat "zei die" was bij wijze van fool,
waarom hinnikte die dan volgens jou, ik ben niet achterlijk, hij had verder geen ENKELE reden om te hinniken. Jij was er trouwens niet bij geloof ik Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:37

Lenn schreef:
Doe es normaal ja, dat "zei die" was bij wijze van fool,
waarom hinnikte die dan volgens jou, ik ben niet achterlijk, hij had verder geen ENKELE reden om te hinniken. Jij was er trouwens niet bij geloof ik Verward



Geloof je werkelijk dat ie hinnikte omdat hij moeite heeft met lengtebuiging????????????

Jeetje mina, en dat is dan de toekomst.

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:38

[quote="Lenn"],
waarom hinnikte die dan volgens jou, ik ben niet achterlijk, hij had verder geen ENKELE reden om te hinniken. [quote]

Misschien was hij bang in het donker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:38

*whahaha, lig helemaal onder het buro*
Schiterend!!!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:38

Mijn instructrice zei trouwens ZELF dat hij dat deed omdat hij het niet begreep, maarja maakt niet uit als jullie paarden voor domme wezens aanzien die geen signalen uit kunnen brengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:39

Lenn schreef:
, ik ben niet achterlijk, Verward


Vind je het erg dat ik daar op het moment even aan twijfel gezien je reactie?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:39

runningkawa schreef:
*whahaha, lig helemaal onder het buro*
Schiterend!!!


Ik moet zeggen dat de glimlach op mijn gezicht ook weer wat groter is geworden. Dit doet me denken aan een bepaald topic over houdingen waar bepaalde "uitspraken" ook tot dagelijks gebruik zijn verheven
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 28-10-03 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:40

niks, lijkt me het beste Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:40

Lenn schreef:
Mijn instructrice zei trouwens ZELF dat hij dat deed omdat hij het niet begreep, maarja maakt niet uit als jullie paarden voor domme wezens aanzien die geen signalen uit kunnen brengen.


Kijk dat soort instructeurs hoef je nou GEEN gelijk et geven, en daar moet je NIET naar luisteren.

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:42

Ik weet echt 100% zeker dat het daar om was echt echt echt!!!!!!! En mn zus was er ook bij en instructrice en hij gaf echt aan dat hij het niet begreep het was echt zo ik durf er mn leven voor op het spel te zetten! Grrr ik haat het als ik niet geloofd word Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:43

Hey, kim, nu klopt mijn antwoord niet meer Boos!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:46

Lenn schreef:
Ik weet echt 100% zeker dat het daar om was echt echt echt!!!!!!! En mn zus was er ook bij en instructrice en hij gaf echt aan dat hij het niet begreep het was echt zo ik durf er mn leven voor op het spel te zetten! Grrr ik haat het als ik niet geloofd word Boos!

Van wie heb je les? Emiel Voest, die gezellig met je paard aan het roddelen was?

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:47

Pipo"]
[quote="Lenn schreef:
Mijn instructrice zei trouwens ZELF dat hij dat deed omdat hij het niet begreep, maarja maakt niet uit als jullie paarden voor domme wezens aanzien die geen signalen uit kunnen brengen.


Kijk dat soort instructeurs hoef je nou GEEN gelijk et geven, en daar moet je NIET naar luisteren.
[/quote]

Ook zij is niet achterlijk,
nou, waarom hinnikte die dan voor de eerste keer in z'n leven onder het rijden zonder z'n oren naar iets wat hij ziet te richten, bedenk maar iets als je wil. Ik heb gewoon een ver geëvolutioneerd paard Tong uitsteken

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:47

runningkawa schreef:
Hey, kim, nu klopt mijn antwoord niet meer Boos!


Dat antwoord slaat idd helemaal nergens op RK Schijnheilig Schijnheilig Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:48

Wel fijn voor Sinterklaas en de Kerstman dat er tenminste iemand nog in sprookjes gelooft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:48

Ik ben blij dat je zegt dat antwoord
Dat wil zeggen dat je de rest wel vind kloppen, dank U

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:49

ik zal mijn antwoord ff samenvatten Tong uitsteken ik mijn instructrice heeft vrijwel altijd gelijk, maar ik wel weten hoe en waarom ik een oefening moet doen, en die zijn na een tijdje vanzelf sprekend en daarnaast geeft mijn instructrice vrijwel altijd uitleg bij een nieuwe oefening uit haar zelf, maar als ik het ergens niet helemaal mee eens ben of er een andere idee over heb of twijfel praat ik daar ook rustig over, snap ik iets niet dan vraag ik het rustig en wel net zolang tot dat ik het wel snap.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:50

Pipo schreef:
Wel fijn voor Sinterklaas en de Kerstman dat er tenminste iemand nog in sprookjes gelooft.

Bart Smit is je dankbaar, Lenn. Heeft dit jaar 'n record-omzet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:50

Kawa is weer scherp vandaag........................

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:50

Ow ja, twilight hinnikte vandaag ook een paar keer onder het rijden, wat betekende dat?
er was verder geen paard binnen waar hij dat naar kon doen.




De rest stond nog wel buiten, maar dat kan er niks mee te maken hebben, toch?

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:51

Ben ik nou een pennymeisje of wat! Jullie moeten niet alleen in jullie eigen gelijk geloven Huilen Het was zo: Hij begon steeds achteruit te lopen en op een gegeven moment stopte hij en wilde hij echt niet meer vooruit wat ik ook deed, niks voor hem, en toen hinnikte die. Nouja laatmaar heeft toch geen nut.