Hellup!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Hellup!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 21:32

Hey
ik rijnu 4 jaar lang waarvan 1 jaar op een manege 3 jaar recreatie en sinds een week of 3 ben ik weer series aan het lessen. Maar nu ben ik er dus achter gekomen dat ik echt zo slecht ben geworden in de bak!
*schaam schaam* Bloos! echt waar, mijn houding is dus zo slecht geworden ik kan niet in mijn zadel blijven zitten en noem maar op. Ik heb dus echt weer les nodig. En ik baalde als een stekker. Ik hoorde zelfs iemand zeggen dat ze niet begreep dat ik drie jaar lang buiten heb kunnen rijden... Dat was echt zon gemene opmerking. Ik zit dus nu weer even in een dipje. Verdrietig Ik heb les genomen omdat ik over een aantal jaar een paard kan betalen maar dat ik zo slecht was geworden...

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:37

Ach twinkle laat je toch niet gekmaken. Ik vind het hartstikke goed van je dat je nu weer begonnen bent met lessen omdat je over een paar jaar een paard gaat kopen.

En je zult zien dat je het snel genoeg weer oppikt hoor! Tegen de tijd dat jij je eigen paard hebt rij je de sterren van de hemel Knipoog

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:37

ach wat banketstaaf, iemand maakt rotopmerkingen en jou daarom hartstikke onzeker. als je erop zit(en blijft zitten, maar dat doe je wel als je recreatief gereden hebt), is dat goed genoeg, je kunt altijd aan je zit werken, maar niemand heeft het recht daar zulke poedersuiker-opmerkingen over te maken.....niks van aantrekken hoor,
alleen naar de (positieve) instructrice luisteren, en veel rijplezier!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:06

het is logisch dat je houding en zit niet onwijs verbeteren als je alleen maar buitenrijdt. Er sluipen altijd wel fouten in, dus het is hartstikke goed dat je weer aan het lessen bent!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 15:32

Niks van aantrekken hoor! Dat je buiten kan rijden zegt al heel wat. Daar moet je echt wel wat voor kunnen. En aan die houding wordt gewerkt toch? Tis niet zo dat je meteen Z moet gaan doen ofzo. Gewoon plezier houden in het rijden!!! *LOL*

Annette

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:17

nix van aan trekken, In mijn omgeving kan je nieteens buitenrijden! dan moet je iedere keer met de trailer weg Haha!

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 19:30

Je gaat toch juist lessen om iets te leren...? Slim
dan moet zo'n Zij zijn groot en ik is klein! iemand niet gaan zitten zeuren... laat ze lekker kletsen en ga gewoon met plezier rijden... vaak valt het muntje opeens weer op de juiste plek Knipoog

dixie
Berichten: 79
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 00:21

Haha! Trek je toch nergens iets vanaan. Ik deel een paard met mijn broer, ik rijd wedstrijden, hij rijdt alleen buiten. Als je hem op een paard ziet zitten lach je jezelf rot. Maar buiten is hij een betere ruiter als ik. Terwijl hij al zeker 8 jaar geen les meer heeft gehad en ik iedere week les. Oke mijn houding is beter, maar hij redt zich buiten veel beter. Ik vind het knap hoor dat je weer lest en dat je een paard wil kopen Cheese!

dixie
Berichten: 79
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 00:21

Haha! Trek je toch nergens iets vanaan. Ik deel een paard met mijn broer, ik rijd wedstrijden, hij rijdt alleen buiten. Als je hem op een paard ziet zitten lach je jezelf rot. Maar buiten is hij een betere ruiter als ik. Terwijl hij al zeker 8 jaar geen les meer heeft gehad en ik iedere week les. Oke mijn houding is beter, maar hij redt zich buiten veel beter. Ik vind het knap hoor dat je weer lest en dat je een paard wil kopen Cheese!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 09:23

Super dat je weer les aan het nemen bent omda je een eigen paard wil kopen toppie hoor!! En niks aan trekken van die instructrice wat een trut joh! Dat is natuurlijk geen motivatie, maar let maar op hoe vaker je erop gaat hoe beter je word. En voor je het weet kan je je eigen paard kopen en rij je wedstrijden enzo....

Laat je neit op je kop zitten dit is echt zo'n opmerking waarmee je sterker kan worden...

Veel succes en hopen dat je snel je paard kan kopen hoor!

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 10:13

wat flauw om zo'n opmerking te maken. iedereen heeft weleens hulp nodig. zeker als je al een tijd geen hulp hebt gehad.

niks van aantrekken. wacht maar tot je dr straks voorbij rijd met wedstrijden Knipoog

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 11:08

wat een stomme op merking moet je niks van aan trekken ik ben zelf ook vijf jaar gestopt en had het ook wel een beetje maar naar twee maand lessen ging het al weer stukken beter en ben nu weer twee jaar aan het rijden en je ziet niet meer dat ik gestopt ben.. maar ja dan heb ik wel veel les gehad en een leuk paardje onder mijn komt die het nu ook begint te begrijpen Knipoog

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 23:55

ik had zelf ook (na 3 jaar niet gereden te hebben) dat ik problemen had met zitten , het paardrijden in de bak, veel gelest, 2x een half uurtje prive en het was weer goed Haha! ennuh, in de bak rijden of buiten rijden is een heel verschil hoor! zet iemand die nooit buiten gereden heeft maar wel in de bak maar eens op een buitenrit! moet je die eens zien rijden.... Het is maar net waar je aan gewend bent