Nico12 schreef:Fase 1: longeren met elastiek totdat bij lichte elastiekdruk de hoofdhouding optimaal is. Fase 2: tegelijk kuitdruk en teugeldruk gedurende paar seconden, teugeldruk gelijk aan elastiek druk. Dit tientallen malen herhalen.
Nico12 schreef:Fase 1: longeren met elastiek totdat bij lichte elastiekdruk de hoofdhouding optimaal is. Fase 2: tegelijk kuitdruk en teugeldruk gedurende paar seconden, teugeldruk gelijk aan elastiek druk. Dit tientallen malen herhalen.
Avalanche schreef:Nico12 schreef:Fase 1: longeren met elastiek totdat bij lichte elastiekdruk de hoofdhouding optimaal is. Fase 2: tegelijk kuitdruk en teugeldruk gedurende paar seconden, teugeldruk gelijk aan elastiek druk. Dit tientallen malen herhalen.
Probeer dat met een van mijn paarden en ik sla je eraf en schop je van het erf af ook.
Lindsey_99 schreef:Nico12 schreef:Fase 1: longeren met elastiek totdat bij lichte elastiekdruk de hoofdhouding optimaal is. Fase 2: tegelijk kuitdruk en teugeldruk gedurende paar seconden, teugeldruk gelijk aan elastiek druk. Dit tientallen malen herhalen.
Dat zijn maniertjes, net als zagen. Hierboven staat hoe het hoort. Het paard geeft na, je kunt het niet nemen.
Citaat:Goed zitten (schouders, heupen hakken in 1 lijn) met paard meebewegen en vooral niet blokkeren, naar voren rijden maar niet zo hard dat hij uit balans valt en een verend stabiel contact met je handen.
Avalanche schreef:Nico12 schreef:Fase 1: longeren met elastiek totdat bij lichte elastiekdruk de hoofdhouding optimaal is. Fase 2: tegelijk kuitdruk en teugeldruk gedurende paar seconden, teugeldruk gelijk aan elastiek druk. Dit tientallen malen herhalen.
Probeer dat met een van mijn paarden en ik sla je eraf en schop je van het erf af ook.
misami schreef:Misschien is het goed om een goed voorbeeld te stellen vanuit respect en positiviteit gezien de leeftijd van de topicstarter en mogelijk de omstandigheden van een Manege ruiter om te leren.
Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Jorklo29 en 3 bezoekers