dat zou ik wel is weten
&& wat je met al dat geld doet
Groetjes hidde

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RockyLover schreef:ik heb zoiezo al een pot met 900 euro erin als ik wat nodig heb:P en ik rij in een bak die is daar aanwezigJe moet er ook rekening mee houden dat een paard met 1 dierenartsbezoekje ook een hoop geld kost. Die van mij heeft laatst in 4 dagen €800,- gekost.
Ik betaal: 230,- aan stalling, 30,- aan speciaal voer (slokdarmprobleem), Hoefsmit/Wormenkuren/Entingen ongeveer 40 euro per maand (is nl niet een maandelijks bedrag) Dus dan kom ik toch op een mooi €300,-
Jij kan voor €75,- weiland/stal/voer krijgen? Waar ga je dan rijden? Als deze stal opgeheven wordt, kan je ergens anders in de buurt dan nog steeds voor zo'n bedrag staan? Moet je zelf nog sto/vlas kopen?
Ik zou als ik jou was toch wel een spaarpot hebben van €1000,- en voor het geval dat €300,- per maand (ligt er een beetje aan hoe duur stalling is bij jou in de buurt...) kunnen missen voor je paard. Dan ben je er bijna zeker van dat je op ten duur niet in financiele nood komt te zitten