gekke vraag!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CaileyS

gekke vraag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 10:47

HALLO,
ik heb eigenlijk een beetje een gekke vraag(wil je me aub niet uitlachen,ook al kan ik het niet zien/horen):
IK heb zelf geen eigen paard.Daarom fantaseer ik altijd dat ik 3 paarden heb,dan verzin ik de namen,en de plattegronden enz. Ik verwacht dat niemand hetzelfde zou doen ,of wat er op lijkt. Maar als je dat wel doet vind ik het heel leuk als je me dan een berichtje schrijft.

bey bey

fryskhynders

Re: gekke vraag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 10:51

kun je dit niet beter op de jeugd huiskamer ofzo zetten??
word misschien meer gewaardeerd!!

wie o wie zoekt DE geweldige penny lijst weer op of heeft hem nog op de computer staan??

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 10:51

Ik weet niet wat jouw leeftijd is,
maar veel meisjes, jongens doen dat, je bent vast echt niet de enige.

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 10:52

hoe oud ben je als ik vragen mag ?? Clown

idd. beetje penny Bloos

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 10:54

[YRT] Young rider talk
het is echt niet banketstaaf bedoeld hoor!!
maar dat is link naar young riders... voor bokkers onder de 15 volgens mij... weet niet eens of jij daar voor in de aanmerking komt. als je ouder bent mag je er vast ook nog wel posten..

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 10:59

Nou en?? Penny of niet. Dromen is toch heerlijk, jezelf grootgrondbezitter wanen met de mooiste paarden ter wereld en dan ook nog het talent waar Anky ooit van droomde. Heeft niet iedereen dat gedaan, en doet het gross niet nog steeds?? (wil ik toch ajb wel hopen!). Stél dat we de hoofdprijs winnen, stél dat de aankoop doorgaat, stél dat..........HEERLIJK!!
Wie niet meer fantaseert heeft voor zichzelf een erg klein wereldje gecreëerd.....

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:01

iepsel schreef:
Nou en?? Penny of niet. Dromen is toch heerlijk, jezelf grootgrondbezitter wanen met de mooiste paarden ter wereld en dan ook nog het talent waar Anky ooit van droomde. Heeft niet iedereen dat gedaan, en doet het gross niet nog steeds?? (wil ik toch ajb wel hopen!). Stél dat we de hoofdprijs winnen, stél dat de aankoop doorgaat, stél dat..........HEERLIJK!!
Wie niet meer fantaseert heeft voor zichzelf een erg klein wereldje gecreëerd.....

Dat is nu precies wat ik wilde verwoorden, dank je Haha!

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 11:06

sorry als het verkeerd staat,ik ben 10 jaar

sorry als het penny lijkt,miss ben ik nog penny maar ik probbeer zoveel mogenlijk over paarden te lerren
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-01-08 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, er zit een editknop.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:10

tinkervosje schreef:
sorry als het penny lijkt,miss ben ik nog penny maar ik probbeer zoveel mogenlijk over paarden te lerren

Gaaf toch Haha!
Laten we dan maar hopen dat al je dromen ooit waar worden Sigaar
Altijd leuk om te weten wat je ooit wilt Nagelbijten / Gniffelen

Edit:
Nu ik er beter over na denk.. *LOL*
Ik ging dan altijd Pinball spelen, en dan ging ik de score delen door 10, en van dat paarden spullen uitkiezen die ik dan zou kopen als het geld was Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door Pikeur op 05-01-08 11:15, in het totaal 2 keer bewerkt

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:13

Dat deed ik vroeger ook altijd! Dan liep ik bij de stallen (ik had 1 pony) en dan deed ik net al hadden we een hele grote manege met paarden, pony's, afdeling voor de handel, verschillende buitenbakken, etc. Was best leuk.

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:18

maakt niet uit hoor meid, ik denk dat de meeste hier nog steeds over dromen, meerdere paardjes aan huis enz.

dromen moet je hebben! Haha!

ik moet zeggen toen ik de leefdtijd van jou had deed ik dit ook veel hoor, stallen bouwen, tekenen enz. misschien ben ik daarom nu wel de opleiding bouwkunde gaan doen (lekker ontwerpen enz) Vork Clown

moet zeggen dat ik nu een eigen huis aan het ontwerpen ben, voor ooit als me droom uit komt, en vooral als ik veel geld heb Clown , en ja hoor daar zitten ook paarden stallen bij Vork

een penny noemen ze hier zo omdat je het paardenblad penny hebt voor jongen meiden, waaraltijd overdreven verhalen in staan, zoals ik heb een zwarte wilde hengst en alleen ik kan daar op rijden enz.
dus als er verhalen komen op bokt die hier op lijken wordt het Penny genoemd. Clown

en mensen nee ik ben geen penny Tong uitsteken moet wel zeggen heb een zwarte shetlandpony met de naam Rakker Clown oeh begint penny te lijken Haha!

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:19

nou nu we het er zo overhebben, ben ik in fanatasie land ook altijd de beruchtste concurent van anky Tong uitsteken op de fantastiche schimmel IQ Haha!

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:24

Wat isser toch mis met een flinke portie fantasy?? Als je de realiteit niet uit het oog verliest in mijn ogen helemaal niks. Als je niet meer fantaseert blijft er toch niets over?? Dan wordt de wereld zwart wit........geen muziek meer, geen mensen die dansen en zingen, geen nieuwe kür van Anky en Imke om uren over te discusiëren, geen.......jee, als je er echt over na gaat denken houdt het leven dan gewoon op. Tuurlijk kun je fantaseren in verschillende gradaties;). Maar wat is de voorpret voor b.v. een vakantie dan???

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:27

iepsel schreef:
Wat isser toch mis met een flinke portie fantasy?? Als je de realiteit niet uit het oog verliest in mijn ogen helemaal niks.

Ik vind het alleen érg vervelend als mensen liegen over hun ervaring en paarden. Fantaseren is voor jezelf óf lekker samen fantaseren en daarover lachen Haha! Knipoog

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:29

Ik heb ook zo mijn dromen nog ben 18 maar geniet er van.
En laat die Penny's lekker Penny zijn, heerlijk ik heb die tijd ook gehad en wat was dat een onbezorgt leventje.
Laat dit meisje lekker.

Ik zou zeggen ga lekker bij de jongeren en geniet er van hoor meis Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:35

Het is neit Gek ik Fantaseer Dat ook met mijn Vriendin we Hebben Drie paarden ik ben pas 11 mijn vriendin ook

WE spelen dan dat we ze rijden enzo
met buitenspelen Geld, geld!:$ ik vind dat het moet kunnen hoor!
We hebben dan een Volbloed Stal

ik Blijf maar Dromen en fantaseren Knipoog
Dus ik Doe het ook

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:40

Haha nu ik het opnieuw lees moet ik denken aan 2 jaar terug. Marijke1990@ bokt en ik zaten altijd in een blauw busje als we praktijk les hadden. Onze gesprekken gingen altijd over het zelfde. Onze droom om een eigen stal te hebben.
Een Fell pony fokkerij. Daar dromen wij nog heel veel van.
Als we naar school lopen lopen we altijd langs een makelaar. Elke keer kijken we naar de boerderijen die er tekoop staan.
Vindhet geweldig! En dan maar fantaseren Lachen

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:41

wat komt me dit bekend voor!
ik maakte van dvd hoesjes stallen onder de tafel en kocht dan de meest geweldige paarden enzo..
of met m'n zus voor het huis op het grasveld paardje spelen en over hekken etc springen Tong uitsteken
en met het spel horsez op de playstation paarden kiezen en dan fantaseren dat je beroemd bent enzo Dromen

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:43

dat deed ik vroeger ook Haha! (toen ik nog jong was) ik kocht bij de intertoys van die plastic pony's.
ik had garen waarmee ik een weidegan maakte op mn slaapkamer, bond t vast aan bureaustoel bed, enz! ik wou altijd graag een vos hebben:P, ik was gek op vossen ik had dan ook een haflinger miniatuur met witte manen hahah ik had hem Fambel genoemd, ik had zelf een dekje gemaakt voor onder het zadel (van een oude witte sok hahahah), wat dan een lamsvel moest voorstellen. ik had nog een vriendinnetje die ook mee deed, zij had een bruin plastic paard en die noemde ze Amber. t was altijd dikke pret Haha!!
mn ouders waren er alleen niet zo blij mee... want ja mn kamer zat helemaal ondergebonden met draad (de wei dus:P)
toen had ik een stal gezien bij de intertoys en daar ging ik voor sparen.. die stal gekocht, endeed ik altijd een beetje parkieten voer (tja want we hadden een parkiet) in de voerbak als brokjes Haha!.
ik heb die pony's nog op zolder liggen
zal ff kijken of ik ze nog kan vinden dan maak ik dr een foto van Haha!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:43

Is inderdaad helemaal niks mis mee! lekker fantaseren!
Toen ik nog op de manege reed, fantaseerde ik altijd dat ik daar een paard of een mens ofzo redde en dat ik dan als dank mijn liecelingspony van de manege kreeg Clown Die daar natuurlijk zn hele leven gratis mocht staan..Ach ja, er zijn er dus meer die het doen hoor! Knipoog

Belleza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 12:02

Ik fantaseerde ook altijd dat ik een eigen pony had... (en een tijdje geleden is die droom werkelijkheid geworden Haha!) Maar ik weet zeker dat je niet de enige bent! Knipoog

_Suus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 12:04

haha geloof mij dat deed ik ook toen ik in groep 7 ofz. zat
Sammen met een vriendin fantaseren dat we een hele manege hadden Tong uitsteken en dat we paarden kochten
Elk meisje die gek op paarden is die doet dat wel Knipoog !!!
dus waarom schaamen ?
x.

ivar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 12:13

Haha, ik ben 40 en doe het nog steeds hoor. Heb inmiddels mijn eigen paarden aan huis, maar kan me werkelijk suf dromen over veel geld hebben en dan een grote luxe stal hebben met veel paarden en mensen die goed voor de paarden zorgen uiteraard. Veel weiland en dat ik dan 's avonds de laatste ronde doe (alleen natuurlijk) en dan heel gelukkig ben met deze stal. Uiteraard hoef ik dan niet meer te werken en kan lekker iedere dag rijden op mijn eigen lievelingen waar ik dan ook les op krijg van een goede instructeur enzo Haha! . Mooie vrachtwagen, lekker naar leuke wedstrijden. Een mooi niet te groot huis met een fijne tuin en een zwembad.

Ben nu ook heel gelukkig hoor, maar er moet natuurlijk wel iets te dromen overblijven toch? Dromen

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 15:37

Mag ik daar Amen op zeggen?? Ja? Mag het??
AMEN!

Xnorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 15:50

fryskhynders schreef:
wie o wie zoekt DE geweldige penny lijst weer op of heeft hem nog op de computer staan??

Kenmerken van de Penny

* De Penny maakt veelvuldig gebruik van het woord 'zielig', 'sielugh', 'zielug' of een variant hiervan. Ook MSN-taal is populair in het Penny-circuit.

* De Penny houdt van verwaarloosde en/of mishandelde paarden en wil ze graag redden.

* De Penny grijpt naar onorthodoxe geneesmiddelen in geval van verkoudheid of andersoortige medische problemen. Voorbeelden zijn: Groentesoep, Bossche bollen en bakstenen.

* De Penny vindt dat er dag en nacht met een paard getut moet worden, ook als het paard daar regelmatig bezwaar tegen aantekent. Dit geldt speciaal voor veulens, jaarlingen en twenters.

* De Penny biedt zich altijd aan als luisterend PB-oor in geval van dode paarden, pony's met koliek en afgefikte huizen. Meestal kent ze de betreffende bokker niet.

* Penny's zijn veelal groene bokkers, echter zeker niet altijd, laat dus in geen geval uw aandacht verslappen als het om een doorgewinterde bokker gaat!

* De Penny reageert doorgaans erg fel als hij/zij wordt aangesproken op haar Penny-schap. Laat u hierdoor niet van de wijs brengen maar houd voet bij stuk, u als gediplomeerd Patrouillant weet immers waar u het over heeft.

* Sommige Penny's maken overal waar ze komen vlechten in manen en staart, al dan niet met roze strikjes. Als u een paard signaleert met gevlochten manen, wees dan op uw hoede. De Penny kan nooit ver zijn.

* Er zijn Penny's die veelvuldig gebruik (willen gaan) maken van allerlei hulpteugels en -bitten, alsmede excessief grote sporen en zwepen van onvoorstelbare lengte. Mocht u zo'n Penny tegenkomen wijs deze dan terecht.

* Boktnamen van Penny's bevatten veelal de woorden 'girly', 'lady', 'love' alsmede woorden die eindigen op -tjuh(hhh). Echter niet alle Boktnamen die er zo uitzien zijn ook daadwerkelijk Penny, verricht dus grondig onderzoek alvorens over te gaan tot het uitdelen van een *STEMP*.

* Penny's schrijven nooit 'lief' maar meestal 'liev'. Deze Penny's zijn vaak te vinden in de Kraamstal. Dit is een belangrijk kenmerk.

* Penny's, en dan met name Penny-meisjes, beschikken vaak over een enorme voorraad verzorgpaarden, -pony's, -veulens en -shetlanders. Als er gevraagd wordt om een foto van deze dieren en er verschijnt een plaatje van een onwaarschijnlijk mooie zwarte Arabische hengst steigerend met op de achtergrond een ondergaande zon, stel dan een onderzoek in naar de herkomst van de foto. De kans is groot dat u deze ergens op internet terugvindt.

* De Penny maakt in berichten overmatig gebruik van smileys om het gebrek aan leestekens en hoofdletters te compenseren.

Schijnheilig