!Ik wil wat vragen over ponyparkcity:
Op de site zeggen ze voor kinderen tot 12 jaar.. Maar ik ken een meisje die is 11 en weegt 67 kg. Dan kan ze toch eigenlijk niet meer op een shet..? Waarom regelen ze dat niet gewoon met je lengte en gewicht?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
nu voel ik me schuldig
. Ik zou er ook niet meer heen hoeven op zich wel leuk maar het viel me toch wel een beetje tegen 
) Erg leuk, nooit geen problemen mee gehad. En mensen die hier beweren dat het zielig is dat onervaren mensen daar op de shetjes rijden, dat heb je op een manege ook en in Collendoorn (ponyparkcity?) kan je ook lessen volgen. En iets wat je (nog) niet kan kan je altijd leren. Een shetlander kan echt wel wat tillen en een kind van 12 jaar hoort geen 60 kilo te wegen (naar mijn mening) maar ze moeten ergens een grens stellen want kinderen binnenlaten op hun gewicht is een beetje raar.(Dan kan je zusje die 10 jaar is en 40 kilo weegt wel naar binnen en jij bent 11 en weegt 60 kilo en jij kan niet mee op vakantie) Er zijn ook grote en kleine ponys. Hun kunnen er niks aandoen als jij 60 kilo weegt en je kiest de kleinste shet uit die er is, zij gaan er vanuit dat je wel toch wel een beetje logisch na kan denken.

Deesiej schreef:Misschien een rare vraag maar wat heeft dit te maken met ponyparkcity?
) 
Het is gewoon goed voor ze!!