maar het blijkt mischien ook dat het een kruising is tussen een newforest en een arabier
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar het blijkt mischien ook dat het een kruising is tussen een newforest en een arabier

fabienne123 schreef:Neee het is helemaal niet erg. Ze is heel lief maar Arabieren zijn meestal toch wat vellere pony's en sterker. en daarom wouden we voor mij ook een new forest pony. en de ouders zijn onbekend en weten dus niet wat voor ras het precies is.. maar dat huilende poppetje moest eigelijk een lachend poppetje zijn!:P sorry ben hier nieuw

ik hoop ook dat ze met rijden ook lief is, het zal wel zo zijn dat ze dus inderdaad meer temparament zal hebben. we hebben zelf ook een fjord en die is wel wat te sterk voor mij daarom zouden we een new forest kopen omdat die toch ook over het algemeen wat braver zijn 
fabienne123 schreef:ow nou ze is echt een schatje hoor en durft me nooit pijn te doen sorry ik ben hier nieuw en weet hier bijna niks van vandaag ben ik hier aan begonnen aan deze site
fabienne123 schreef:maar een ding van mij is zeker ik raak haar nooit kwijt ze is voor mij onbetaalbaar ze is echt mijn grootste schat die er bestaat kijk eens op me profiel en kijk hoe ze eruitziet