Geen verzorg..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

esthertjuh_

Geen verzorg..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 20:27

HooOi ik ben al zeker 8 maanden opzoek naar een leuke verzorgpony!!Ik heb dr 1 moeten laten rusten omdat ze te oud werd en dan heb je nog 1 die iemand me heeft afgenomen en verder ben ik bij 2 andere weggepest door bijv. mijn halster en halstertouw in de bomen te gooien....
Zoals je kunt lezen heb ik niet vrijwillig mijn verzorghartjes weggegeven.Zelf vind ik het erg dat er meiden aan mijn spullen zaten en mijn verzorgpony's hebben afgepakt hierover wil ik wel jullie mening hebben ..

xxxx Pling Bloos

P.s : Als jullie een leuke pony kennen(hebben) in omgeving Sint Joost(zuid limburg) laat het me weten!!! Bloos Pling

Deleted

Re: Geen verzorg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:38

Waarom hebben ze jou dan weggepest??
Oja ik heb een tip.
kijk eens op www.marktplaats.nl en dan bij de rubriek Dieren en toebehoren > Diensten; verzorging, oppas en les

Daar kan je zoeken op postcode en afstand die je wil reizen. En dan komen er honderden advertenties waarbij ze verzorgsters voor hun paarden en pony's zoeken. Bloos

nou veel plezier en suc6 met zoeken Knipoog

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:42

Het staat hier niet goed, even getemt.
Waarom hebben ze je (weg)gepest dan ?
Veel succes met een nieuwe zoeken Lachen !

Edit : in je profiel staat dat je nu een arabiertje verzorgt/ wilt gaan verzorgen of ben je daar weggepest ?

Citaat:
Ik heb ondertussen een leuk arabiertje te verzorgen gezien in mijn dorp maar ik weet niet of ik ervoor zal gaan ik wil niet meer verdrietig worden maar toch wil ik het doen ..
Ik ga ervoor!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:45

Hmm.. Ze hebben haar weggepest om dat ze haar pony's wilde verzorgen neem ik aan?
Vind het echt jammer voor je dat dat zo moet gaan, hoop dat je snel een verzorg-pony vind Lachen

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:45

Een verzorgpony vinden is heel lastig, ook ik had dit vroeger.
Toen ik eindelijk een verzorgpony had (die ik via via had gekregen) was ik natuurlijk heel erg blij, maar jammer genoeg werd er heel veel geroddeld over mij, ik had toen zelfs er over nagedacht om weg te gaan, maar gelukkig bleef ik. Later ging m'n verzorgpony naar een stal om dezelfde reden, gewoon te veel roddels en gezeik.

Later verzorgde ik een ander paard, die daar ook stond, dat ging wel goed en ik trok me niks meer aan van de roddels, maar ook dit paard ging verhuizen door de roddels daar. Ook wilde de eigenaar eerst geld aan m'n vragen, maar dat mocht ik niet van mijn ouders, dus eigenlijk was ik dan sowieso gestopt.

Gelukkig kreeg ik toen een eigen paard en doe ik nog steeds af en toe m'n vorige verzorgpaard. Knipoog

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:28

Oproepen voor een verzorgpony kun je plaatsen op EA-VP. En op VP staat een speciaal topic over hoe je aan een verzorgpony kunt komen, misschien kun je daar goeie tips uit halen Knipoog