Gisteren mooi weer.. We dachten laten we met z'n allen naar buiten gaan. We reden de dam af, paard schrok van een container en mijn onderbeen gaat volop in galop tegen een betonnen poer (paal) aan. Zelf hoorde ik keihard krak en mijn been werd opeens super zwaar en dik. Gelukkig stopte mijn paard en konden ze me er af tillen. Op mijn been kon ik niet meer staan en ze hebben me naar de spoedeisende hulp gebracht. Daaraangekomen hebben ze mn been tot mn lies in het gips gezet. Het dikste bot van mijn onderbeen is gebroken en nog een gespleten. Paardrijden zit er de komende 8 weken niet in. Nu lig ik hier dan op de bank met gelukkig in laptop waardoor mijn 2 verslavingen bokt en msn niet tekort komen
Volgende week moet ik voor controle terug komen en ze kijken of het goed staat. Zo niet, word ik als nog geopereerd. De artsen + chirurgen zeggen dat ik geluk heb gehad dat mijn paard meteen tot stilstand gekomen is en dat ik er niet op ben gaan staan, hierdoor stond mijn bot nog recht op elkaar.
Mijn been voelt raar en dr zit een beton gips aan niet normaal, nu maar hopen dat alles goed gaat!