Toen werd ik dus te groot voor der , en werd het tijd voor een grotere pony.
Zo kwam ik aan Joris. Maar ik kan/kon geen twee pony's betalen dus White-star ging weg.
Zaterdag kocht ik Joris en maandag ging White-star al weg. Alles leek goed voor elkaar.
Ze zou worden van een meisje van een jaar of zes.
White-star kon dan lekker in de wei en dat meisje kon der op leren rijden.
Nou wat wil je nog meer?
Zoals sommige mischien weten was ik het aderes kwijt geraakt, en wist ik niet waar White-star was. Naar verschillende oproepen op bokt ben ik in contact geraakt met het 'verzorgstertje' van White-star. Ze vertelde mij dat zij der op reed en dat die soms in de lessen werd gebruikt. En dat was duidelijk niet de afspraak. Maar goed, ik weet dat 'T' goed voor White-star zorgt en dat die door haar niks tekort komt. Maar het probleem is, binnekort gaat zij daar misschien weg. En ik weet zeker dat het dan met White-star fout gaat. Ik heb er zo spijt van dat ik haar aan hun heb verkocht.
Terug kopen kan ik der niet , helaas

Weet iemand wat ik kan doen?
(Sorry voor het lange verhaal, en mischien onduidelijk door spel fouten of slechte zinsbouw maar dat komt door me Woord Blindheid.)
en nogmaals ik begrijp je maar er is niks tegen te doen.. maar dat hij loopt in lesjes? is toch niet heel erg?want beweging is altyd goed toch?