Ja je zal niet altijd paardrijden. Je zal er mee stoppen dat doe je niet meer als je ouder bent. bla bla..
En dan onstaat weer de discussie over paardrijden.
Met mijn ouders nog niet zo erg. Alleen me vader vind het te duur en houd niet echt van paarden maar begint daar niet echt over.
Maar vooral me vriendinnen heb 3vriendinnen die paardrijden dus die zeggen niks. Maar die andere wel jaa ik weet zeker dat je over 2jaar paarden helemaal gehad heb en niet meer wild paardrijden. Dat soort oliebol. weetje ik kan er echt niet tegen en word er ook best wel sjaggie van.
Ik doe het al iets van 7 - 8 jaar en vind het nog steeds super leuk. Doe nu zelfs een dierenopleiding waar paarden zijn. En mijn grootste droom is later een eigen paardje te kunnen kopen. Maar volgens me vriendinnen is dat waanzin en zal ik er toch zo mee stoppen.
OK ik hoor vaak dat als meiden 15 - 16 worden stoppen met paardrijden omdat vriendinnen, uitgaan en jongens belangrijk zijn. Dat vind ik ook belangrijk maar paardrijden is belangrijker en ben nu al 16 en vind het nog steeds super leuk.
En ben ook nog lang niet van plan te gaan stoppen..Jullie ook wel eens deze discussie gehad?
Weet niet of het hier goed geplaatst is sorry dan daarvoor. Dan kan het altijd goed gezet worden.
Maar moest ffies me frustratie kwijt over deze discussie

)
)