Wat moet ik doen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 14:25

Ik zou in Ermelo(op de haflingerdag) samen met een vriendin van me een kuur op muziek rijden(je mocht een soort circusact opvoeren te paard) maar nu is dat meisje geblesseerd aan haar knie en kan hoogstwaarschijnlijk niet meer meedoen... Wat zal ik nu gaan doen, in m 'n eentje wat simpels gaan rijden (heb niet veel tijd meer voor de voorbereiding) of gewoon alleen meedoen aan de dressuur? Wat vinden jullie?

Ouwe

Re: Wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:57

Hmm, dat is wel vervelend zeg! Is er niemand anders die de proef een beetje kent?? Misschien kan je dan samen met iemand anders alsnog de proef rijden..

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:16

Lepeltje21 schreef:
Hmm, dat is wel vervelend zeg! Is er niemand anders die de proef een beetje kent?? Misschien kan je dan samen met iemand anders alsnog de proef rijden..

Inderdaad.
Of toch proberen voor te bereiden in je eentje. En dan kan je kijken of het lukt of niet?
Kun je ook niet gewoon de proef rijden die je zou rijden maar dan in je eente? ((oké ziet er natuurlijk niet zo mooi uit als met zijn 2-en maar toch)) Moet je natuurlijk wel een paar veranderingen erin zetten. En als het toch neit lukt doe je toch alleen met de dressuur mee? Wie niet probeert weet zeker dat het niet lukt Lachen

Succes!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:20

WD-V -> YRT

fioontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:34

ik zou gewoon lkkr dressuur rijden in je eentje het is jmmr dus jekan het beter gewoon volgend jaar weer meedoen Knipoog

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 18:40

Ja, zou ik ook doen Knipoog
Volgend jaar beter

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:00

Je kunt het alleen proberen maar dat is toch minder leuk en mooi.. dus ik zou denk ik dan toch alleen dressur meedoen Knipoog