ik zit met een hele moeilijke beslissing..
ik rij nu al onderhand 3 jaar bij iemand en kan daar voeren, poetsen, rijden heb goede vriendinnen en ze geven me ook gewoon les enzo. ik kan er alles doen wat mijn hartje begeert eigenlijk..
en bovendien zijn het rond de 30 paarden.
maar nu is me aangeboden door iemand, of ik met haar paard de wedstrijden in wou, zij zouden mij begeleiden en lesgeven, ik hoef er zelf geen geld aan uit te geven. als ik wil mag ik ook meer paarden van haar rijden en andere paarden in wedstrijden uitbrengen. maar dat betekend wel dat er bijna geen tijd meer over blijft om nog naar de andere stal te gaan.
zelf wil ik heel graag de wedstrijden in, en zo'n kans krijg ik nooit weer, en de winspunten die ik haal, zijn van mij.. maar aan de andere kant, ik zou het egt niet kunnen missen daar, die gezelligheid altijd, en zou het niet kunnen aanzien als een ander meisje daar rijd en veel lol heeft.. ik zou er altijd mee kunnen stoppen met de wedstrijden als het niet bevalt. ik weet niet wat ik moet doen, de wedstrijden in gaan en hopen in de Z dressuur te komen? of gewoon bij de stal blijven waar ik al reed...
.. maar toch.. ik zou voor de wedstrijden gaan en niet voor de schuur waar de paardjes zo weg kunnen gaan als ze er pas zijn.. ik weet hoe veel plezier je daar hebt maar ook hoe supper goed jij kan rijden en je dit aanbod niet kan afslaan.. alleen als je het echt niet wil.. vind jou namelijk een meisje die hoog in de dressuur kan komen en weet zeker dat jij het heel leuk zal vinden
die is drachtig en daarmee mag ik de wedstrijdjes mee in van hem, hij bood het zelfs nog aan, je had me smile op me gezicht niet wllen zien