Gisterenavond reden we met de auto terug naar huis, we reden over een redelijke drukke weg waar veel auto's voorbijkomen en opeens zegt mijn moeder: "hé! Wat loopt er daar over de weg?!" Mijn vader direct de auto aan de kant, mijn vader en ik liepen direct de auto uit..Er liepen 3 paarden los over de weg, 1 groot paard met nog een veulen en een jonge paardje, gok zo'n jaar of 2-3.. Ik heb me doodgeschrokken! Ben er dan naar toe gelopen, maar hoe dichter ik kwam hoe verder zij wegliepen, mijn vader is dan in een auto gesprongen met een mevrouw die ook wou helpen om ze te vangen en er voorbij gereden zodat ze toch niet verder konden lopen. Ik had één kunnen pakken, die met veulen en die andere had mijn vader ondertussen al vast. Toen hebben we ze aan de andere kant van de weg gebracht waar er een strook gras was en de politie gebeld. Het duurde echt lang tot de politie daar was. We stonden daar met 3 paarden langs de weg
Toen de politie daar eindelijk aankwam wisten ze ook niet echt wat doen. Ondertussen was de zus van mijn ma er bijgekomen die daar niet ver van woont en die heeft een wei niet veel verder in de straat die ze gebruiken en we zagen geen andere oplossing om ze op die wei te steken. Nu, we hebben dus aangifte gedaan bij de politie en nu is het wachten tot er iemand meld dat hij 3 paarden kwijt is. Ik hoop dat de eigenaar uitkomt..Ik vond het echt zielig, de moeder van het veulen is echt graatmager en slenterde zichzelf vooruit, ze is volledig uitgeput van dat veulen te moeten eten geven en zelf waarschijnlijk geen eten heeft. Zo, lopen er daar eens 3 paarden over de weg
En al die auto's die voorbijkomen, iedereen stopte wel maar er zijn er niet veel uitgestapt om te helpen.. Het enige waarom sommige mensen stoppen is om geen buil in hun auto te hebben
Nu hopen dat de eigenaar ze ophaald, of dat ze een andere goede eigenaar krijgen 
Hopen dat er gauw iemand komt..
Dat zou dan wel weer leuk zijn
)

.. ( niet dat ik et erg vind )