Bakkabouters!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RooszZ

Bakkabouters!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 19:02

Hooi allemaal!

Hebben jullie paarden ( of paarden waar je gewoon op rijdt) daar ook last van? Op de manege heb ik (nouja het paard waar ik op rijd) daar vaak last van Die paarden zijn allemaal helderziend

Kom maar op met die verhalen over die enge Bakkabouters!

Groetjes, Lotte

Rhyddid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:03

Ja soms heb ik daar wel eens last van... vooral met buitenritten. En dan kijk ik: en denk..... waar schrok je nou eigenlijk van!!
Groetjes

x_noraly

Re: Bakkabouters!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:14

ja idd, mijn pony heeft last van boskabouters
Hij ziet ze overal waar hij ze maar zien wil....
Vooral als ik in mn eentje rij heefd hij dr last van

Saar_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:45

Ja idd. Eerst gingen we springen en net voor de hindernis schiet ze op de rem en kijkt ze alsof er een kabouterfamilie overheen wandelt

Travellust

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:46

whahah die laatste

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:46

Nee, wij hebben altijd last van die vliegende roze olifantjes!!

marit34

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:47

ja ze rennen regelmatig door de bak! of ze zitten naast de bak op de brandslang!!! heel gevaarlijk!

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:50

Afgelopen maandag nog. Er stond een hindernis in de bak met van die groene zijkanten (houten bakken ofzo in ieder geval vreemd) en die vond ze niet eng. Toen lagen er een stuk verderop drafbalken met een heel laag kruisje en paard ging voor die balken echt zo op de rem van NO WAY overstekend wild en hij week uit. Ik lag er dus bijna langs.

Laurier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:52

die van mij ziet echt zooo vaak bakkabouters! Het wordt wel steeds beter.. maar in het begin.. ooo wat een ramp!

haha, lig nu soms nog dubbel van het lachen als ik terug denk aan die ene keer ... ik was klaar met rijden, ik was samen met een vriendin van mij aan het rijden... en het was al donker (we reden in de buitenbak met lampen aan) ... en ik wilde dus afstappen, dus ik zet mijn pony stil (pony van mijn vriendin stond ook al stil) dus ik allebei mijn beugels uit en wil afstijgen.. nou het enigste wat ik nog hoefde te doen was mijn voeten op de grond te zetten, maar meneer zag blijkbaar weer eens bakkabouters en peerde er in volle rengalop uit, waarbij hij bij de bakrand kwam en dus naar rechts ging, terwijl ik aan de linkse kant hing.. dus ja je raad het al boïnk, en daar lag ik dan ... kon er op dat moment eerlijk gezegt niet om laggen, maar naderhand wel ... het was ook maar goed dat ik een cap op had en altijd voor het afstijgen allebei mijn beugels uitdoe, anders denk ik dat ik niet had willen weten hoe het afliep

dnieSz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 13:19

Haha daar heb ik ook wel eens last van , het is altijd in de zelfde hoek , ineens springt ie dan weg of schrikt ineens ! en telkens weer ,dan denk ik echt van jeetje zijn de Spoken ofzo , ofnaja zo als jij ze noem bakkabouters

kiimxvinnie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 19:51

haha vandaag nog met springen gehad sat op een manege pony die latijd onwijs braaf is enz.. dus ik lekker op de sprong af egt he hij zette al af en ineens stopt hij en set hij de benen weer op de grond waardoor ik sow tegen de paal aan viel met mijn hoofd dat was wel wat minder maar na 5 minuutjes lag ik ok slap van het laggen en daarna elke keer weer sag de pony overal bakkabouters dan weer in de hoek dan weer bij de lesgever enz en elke keer sgoot ze weer op hol

noraahlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 19:52

Die van mij vind ook alles eng, dan zijn we gewoon serieus aan het trainen, en ze let dan ook op, en dan zo in eens gaan we op de rem, of nemen we een grote sprong, zat er vast wat ik heb dan heel vaak geen flauw idee waarvan ze schrikt op dat moment

vast familie bakkabouters

AppaloosGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 19:57

Haha,

Mijn paard heeft er ook regelmatig last van.
In de bak willen ze nog wel eens stiekem zitten, maar buiten vooral.

Daar lopen ze in het wild, gewoon niet normaal
Stel je voor dat ze je komen pakken!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 20:52

hahahha herkenbaar probleem bij velen ???

Bij mij ook ....ik heb dus een ECHTE merrie...en alles is eng wat ook maar enigszins normaal is...een grote vrachtwagen of een sjovel (geen id hoe je het schrijft) zijn nie eng...maar dan een blaadje wat iets wappert aan de boom bij de buitenbak....of de jas die over het hek ligt....en dan zit ze dus hoog in de boom

Trouwens mijn verzorgtinker kan er ook wat van!...Vanavond nog..we gingen met zijn 3en uitstappen..en de 2 andere paarden waren van die stresskipjes...en liepen dus ook zo..en toca (tinker) dus heel droog met lange teugel stappen...de anderen om het minste geringste schrikken van plastic ofzo...hij heel droog er lang heen...maar toen er eindelijk een keer nix was en de anderen lief en rustig waren...moest meneertje schrikken...Wie snapt z'n tinker nou :S ?

heidiLOVER

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 23:00

Oohja mijn fjordenknolletje kan daar nogal eens last van hebben
Word je soms echt gek van haha

kelcy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 23:05

SAAR_TJE schreef:
Ja idd. Eerst gingen we springen en net voor de hindernis schiet ze op de rem en kijkt ze alsof er een kabouterfamilie overheen wandelt

wahahahaha geweldige reactie!
ja die van mij heeft er ook wel eens last van dan is ze er al 1000x langs gelopen en opeens zit er dan een ontzettend lelijke kabouter in de hoek! en dan is dat toch wel heeeeel erg eng

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 23:15

Ik heb er ook al last van.
Helaas zijn de kabouters beschermt en kom je er niet zo maar van af.
Ik probeer ze nu weg te pesten met muziek.
Ik heb het al met muziek van Frans Bouwer en de vogeltjesdans geprobeert maar helaas, ze zijn er nog.
Of zouden alle kabouters doof zijn?

NathalietjeB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 23:27

haha o v erschrikkelijk die van mij ken er ook wat van echt zomaar vanuit t niets....dan schiet hij opeens zonder reden opzij...
vandaag reed ik een pony van mede stalgenoot nou in elk basje of grassprietje zag hij wel een doodenge boskabouter

Marijkjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 17:23

Ik heb veel ervaring met bakkabouters, ze zitten op de vreemdste plaatsen en meestal zitten er met wedstrijden in elke hoek een paar

cybella4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 10:47

hahaha, mijn verzorgpaarden zien ook vaak bakkabouters, vooral achterin de bak. daar zit volgens mij een heel leger bakkabouters die elk moment kunnen aanvallen dus ja, daar moet je niet bij in de buurt komen he. zeer gevaarlijk.

floor__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:09

Nou mijn verzorgpony heeft er ook vaak heel veel last van Ook met losgooien. Dan rent ze gewoon, en dan opeens ziet ze er een zitten en dan springt ze opzij en gaat er heel erg aanstellerig bang met een grote boog omheen en als ik erop zit springen ze opeens uit het zand en gaan ze in haar staart hangen ofzo... Nou rennen dat dat beestje dan opeens doet.. en maar trappen naar ze

Wat een grote fantasie hebben die paarden toch!

eknein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 19:02

Mijn pony is behoorlijk nuchter en schrikt 'bijna' nooit, maar heb het inderdaat wel eens als ik op een jonge pony rijd dat je opeens aan de andere kant van de bak staat. Dan heb je echt zoiets van: 'okeeee'? Wat was er dan ?

elisatjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 00:38

Whaha mijn pony ziet ze overal zitten, heel irritant

as_trid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 10:36

hahah regelmatig zelfs.. meestal als ik in de bak aan het rijden ben ziet hij ze overal zitten

Cassia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 10:41

bakkabouters idd
in het bos heeft ze er geen last van, op een veldje loopt ze als de beste maar dan in de bak.. *BOEM* in één keer bespringen duizenden en nog 'ns duizenden kabouters haar in ieder hoekje achter iedere letter

*zucht* denkt het baasje dan