mijn ouders zijn gescheiden..dardoor moet ik de helft van de vakantie naar mn vader,,3 weken dus..en ik ga 10 dagen op vakantie bij mn moeder..nu moet ik dus 4 weken lang mn paardjes missen!!
ik heb alleen tegen de eigenaar verteld dat ik 10 dagen naar polen ga bij mn moeder..dat vond hij wel goed..hoe zou hij reageren als hij te horen krijgt dat ikeen maandlang wegblijf??
dat kan tog niet!!
de andere verzorgster die daar verzorgt..haar langste tijd dat zei de paardjes moest missen was maar een weekend!!
een weekend!!en ikeen maand lang!!das tog te gek voor woorden!!
ik wilze egt niet kwijt..ik heb een bandmetze..en straks stuurt de eigenaar me weg..straks ook wel niet maar dan hang iker net achter,.,en dan heb ik neit zon goede band meer met mn paardjes:(:(
alsik 1 keer al niet kan komen krijg ik het hartstikke benauwd..
ik kom er ong. elke dag!ik wilegt geen nieuwe paardjes!!
ikwil ze nooit kwijt..hoe lief ze naar me kijken..
die andere verzorgster weet ook nog niet hoe lang ikwegblijf..kheb haar alleen nog gevraagt hoelang zei het langst wegbleef een keer..een weekendje dus..
mn vader woont een halfuurtje van mn huis vandaan..en mn paardjes wonen daar dichtbij..maar halloO!!!!
mn vader kan tog niet 2 keer in de weekzeg maar een halfuur rijden..en dan weer terug dan weer heen dan weer terug..das tog geen leuke vakantie voor ons..wat ik dus vind vanwel!!ik wil helenmaal niet weg..niet op vkantie..geen ene dag..kwilbij mnpaardjes blijven..
en als mn pawel rijd..wat moet hij dan doen als ik oondertussen depaardjes verzorgt..steeds maar eens even gaan winkelen??daar houdt hij niet cvan en mn zusje en broertje hebben een hekelaan rijden,,die willen vast nietmee..help..!!!!
kunnen jullie me A.U.B helpen wat ik moetdoen!!!
als je meer vragen hebt dan kan je dat mewel vragen..
alvast bedanktvoor het antwoord..
Gr.Evelien

eigenaar vroeg mij of ik er volgende week nog was..ik zei ja maar na die week niet..dus volgende week zal ik wel zeggen dat ik dan naar mn vader ga en dan naar polen enzo..