Wat moet ik doen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miran88

Wat moet ik doen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 19:58

Als ik macho ga opzadelen en poetsen doet ie soms heel gemeen.
Als ik zijn kont ga poetsen gaat ie soms naar me bokken terwijl die dat nooit deed en cker geen pijn heeft bij zijn kont of iets.
Als ik ga opzadelen plet ie me tussen zijn voerbak en zichzelf.
Ik heb m nooit geslagen of iets gemeens gedaan. Als ik gewoon wil gaan poetsen loopt ie al achteruit alsof ie bang voor me is ik snap er helemaal nix van?
Een meisje zei dat hij me uitprobeerde maar als hij bang achteruit loopt en ik geef m daar voor op zijn lazer is dat nie eerlijk als ie egt bang is.
Dusssss wat moet ik doen !!!!!! hellppppp Verdrietig

Miran88

Re: Wat moet ik doen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 20:21

niemand ??

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 20:30

Weet je zeker dat hij bang is of dat het gewoon gemeen is zegmaar? Als hij bang is moet je hem op zijn gemak stellen en als hij je inderdaad uitprobeert zoals iemand had gezegd zou ik hem echt even goed laten zien dat het niet kan wat hij doet, want dat hoeft hij toch niet te flikken?

Follytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 20:37

toch op zn laser geven...bang of niet bang, regels zijn regels toch...

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 20:39

jah idd bedankt voor de reacties

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 21:33

Verplaatst van VMR naar JVMR.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 21:49

Mijn paard doet dat ook..! Die heeft me ook al een keer flink raak geschopt maar wat ik tegenwoordig doe is mn paard buiten vastzetten zodat ie me iig niet kan pletten maar soms doe ik ook wel eens het halster om in de stal dat als aanstalten maakt om vervelend te gaan doen ik dr even bij het halster grijp en zorg dat ze me niet kan trappen of wat dan ook. Als dit allemaal niet werkt gewoon flink op zn lazer geven want ze moeten leren dat dit niet mag.
Sterkte ermee!

Perzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 08:17

Ik zou hem ook flink op z'n donder geven want dat is echt niet leuk wat hij doet

of idd wat margon zij buitenneerzetten dan staat hij niet los en dan is het moeilijker voor hem om wat te doen Vork

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 08:47

doet hij het ook bij anderen of alleen bij jou? anders weet je dat hij je gweoon aan het uitproberen is en dan mag je hem best eens goed op zijn donder geven

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 09:26

is het nog een jong paard?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 10:44

bang of niet bang, dit hoort gewoon niet. Vroeg of laat trapt hij eens echt raak en eindig jij in het ziekenhuis. Als een paard naar mij trapt krijgt hij ongenadig op zijn lazer. Er zijn andere manieren om duidelijk te maken dat je ergens niet mee eens bent dan mij in het ziekenhuis te proberen krijgen Haha!

Maar doet hij dat ook bij anderen, en ik vraag me ook af hoe oud hij is, is het een hengst?

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-05 18:46

Hij is ongeveer 11 jaar het is een ruin en bij andere doet ie het niet zo erg als bij mij maar ook wel een beetje

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 18:19

Als hij begint te dreigen, al een keer met een boze stem toespreken.
Bokt ha naar je, een flinke klap/schop onder zijn buik geven ofzo.
Wij hadden dit ook, een pony'tje was niks gewend.. Gewoon echt streng zijn. Het is natuurlijk eng, maar als dit zo dorgaat zal het eindigen dat hij je een keer raak schopt!
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 18:41

als hij het bij anderen al minder doet probeert hij je gewoon uit, gewoon flink op zijn flikker geven..

gekkie_1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:49

ik denk dat je zijn vertrouwen moet winnen... het is wel raar dat hij het eerst niet deed... maarja succes ermee ik hoop voor je dat straks niet meer zow bang voor je is... groetjes xandra

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 23:57

xKatleentjex schreef:
bang of niet bang, dit hoort gewoon niet. Vroeg of laat trapt hij eens echt raak en eindig jij in het ziekenhuis. Als een paard naar mij trapt krijgt hij ongenadig op zijn lazer. Er zijn andere manieren om duidelijk te maken dat je ergens niet mee eens bent dan mij in het ziekenhuis te proberen krijgen

Maar doet hij dat ook bij anderen, en ik vraag me ook af hoe oud hij is, is het een hengst?

idd