Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

thanx PriscaZ schreef:Als aanvulling op Cynty heb ik nog dat het wel de bedoeling moet zijn dat je in de andere galop zit. Je galoppeerd dus bewust in de linkergalop, terwijl je rechtsom rijdt of andersom.
Als het niet de bedoeling is, zit je in de verkeerde galop en moet je dat corrigeren
PriscaZ schreef:Als aanvulling op Cynty heb ik nog dat het wel de bedoeling moet zijn dat je in de andere galop zit. Je galoppeerd dus bewust in de linkergalop, terwijl je rechtsom rijdt of andersom.
Als het niet de bedoeling is, zit je in de verkeerde galop en moet je dat corrigeren
Zit dat nou aan mij? Of vinden jullie het ook een beetje vreemd
djerada schreef:
Maar waarom zou je eigenlijk een paard laten galoperen op de verkeerde hand?? Sorry, maar dat snap niet..![]()
Na ik ga nu uiteten, dus doeg doeg!
Kusjes YerrY!![]()
Olympia schreef:djerada schreef:
Maar waarom zou je eigenlijk een paard laten galoperen op de verkeerde hand?? Sorry, maar dat snap niet..![]()
Na ik ga nu uiteten, dus doeg doeg!
Kusjes YerrY!![]()
Omdat dat misschien moet voor in een proef..
die denkt meteen "Oh, we zijn van hand verandert dus changement!" Olympia schreef:Dat is ook niet helemaal waar hoor wat jij zegt PriscaZ.. Je kan je paard ook gewoon expres verkeerd laten aanspringen