Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

je blijft daar dan van zondag tot zaterdag en slaapt in een saksische boerderij, met stapelbedden die bijna naar beneden komen als je een schop tegen het bed boven je geeft zo antiek zijn ze !!!
egt heel vet... de pony's hebben geen stal ze hebben heel wat land verdeeld in een paar weitjes en daar staan ze in. ze hebben alleen zadelschuurtje en een voerhok, geen stallen. ik ben er vorig jaar 1 week geweest dat was de 1e keer en nu mag ik 2 weken ik ben egt vet blij !!!
er gaan ook wat vriendinnen mee egt leuk..... kan nu al nie meer wachte !!!
Maxielover schreef:ik ga naar t peerdespul, een supercool ponykamp met alleen maar ijslanders in Havelte !!!!je blijft daar dan van zondag tot zaterdag en slaapt in een saksische boerderij, met stapelbedden die bijna naar beneden komen als je een schop tegen het bed boven je geeft zo antiek zijn ze !!!
egt heel vet... de pony's hebben geen stal ze hebben heel wat land verdeeld in een paar weitjes en daar staan ze in. ze hebben alleen zadelschuurtje en een voerhok, geen stallen. ik ben er vorig jaar 1 week geweest dat was de 1e keer en nu mag ik 2 weken ik ben egt vet blij !!!
![]()
![]()
![]()

Tinkelbel schreef:Maxielover schreef:ik ga naar t peerdespul, een supercool ponykamp met alleen maar ijslanders in Havelte !!!!je blijft daar dan van zondag tot zaterdag en slaapt in een saksische boerderij, met stapelbedden die bijna naar beneden komen als je een schop tegen het bed boven je geeft zo antiek zijn ze !!!
![]()
![]()
![]()
De vriend van een vriendin van me werkt daar
Ooit van ene Floris gehoord?

Alleen noemen wij hem Sjors
Geen idee eigelijk waarom..

jouwes ??? 

Maxielover schreef:Femkjuh en Tinkelbel : van Floris heb ik weleens gehoord maar nooit bij hem gezeten !! vorig jaar zit ik bij Vero en Irene, ik weet nog niet in welke week ik dit jaar ga, mar in elk geval 2 weken maar ik denk niet de 1e, jmmr Femkjuh... wie is jou lievelingetje op peerdespul Femkjuh ? de mijnes Mosi en Sleipnir !!!![]()
jouwes ???
www.bergemo.nl met eigen pony