ook graag de website erbij zodat ik daar ook een kijkje op kan nemen.
deze ruiterkampen ben ik al geweest:
- ymca leusden (vondt ik niet leuk de paarden wel maar de mensen niet)
- 't fjordenpaard (echt een super leuk kamp ik heb nog geen ander kamp gevonden die leuker is!
- 't realeer (ook erg gaaf alleen de pony's daar vindt ik niet leuk
)deze site's heb ik al bekeken en daarnaar gaat mijn voorkeur uit(ik wil graag reacties van mensen die daar ook zijn geweest)
- rosworld (westernkamp)
- de zwaanhoek
- ponykamp noordeinde
ik hoop dat jullie me veder kunnen helpen

het liefst wil ik op een westernkamp (maar hoeft niet persee ik heb ook 7jaar dressuur gereden)
MVG,
_mistique_
ps ik kan jullie ook wat vertellen over de kampen waar ik geweest ben als jullie daar in geinterresseerd zijn

, maar je gaat ook een keer springen, carousell, mennen en voltige doen! en natuurlijk doe je ook nog andere dingen met en zonder de paarden! wij zijn naar het zwembad geweest, een keer naar circus rens(die was toen toevallig op texel) minigolf en nog veel meer. Je gaat sowieso ook een x naar het dorpje (de koog) wat op loopafstand is. de laatste x mochten m'n vriendinnen en ik daar ook zonder begeleiding heen, maar dat ligt een beetje aan je leeftijd. ook heb je genoeg tijd voor jezelf!
Leuke begeleiding! 's avonds had je ook altijd wat te doen. Of je werd gedropt in het bos, of gewoon een boswandeling of je ging 's avonds laat *lees half 12 ofzo
* nog even spelletjes met je paard doen in de bak..