stoppen of doorgaan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stoppen of doorgaan

stoppen
61 (83%)
doorgaan
12 (16%)

Totaal aantal stemmen: 73

girl15

stoppen of doorgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 08:13

heb 3 verzogpony's twee shetlanders en een haflinger. moet ze elek dag na schooltijd buiten doen. waar ik de laatste tijd geen zin meer in heb. mag niet rijden doet die baas zelf 5 keer per week en 1 keer longeren. mag wel poetsen maar dat doet die baas savonds ook altijd dus dat heb geen zin. en mesten mag ik doen als ik wil maar hoeft niet. word altijd gecontroleerd. weet ook wel dat ik niet alles kan doen wat ik wil maar vind het zo echt niet leuk meer. al helemaal niet als ik gecontroleerd word. wat zouden jullie doen stoppen of doorgaan.

ikkie1990

Re: stoppen of doorgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 08:18

ik zou dan stoppen als je er geen zin meer in heb. Zou het ook niet leuk vinden als ik elke dag gecontroleerd werd. dus als ik jou was zou ik gewoon stoppen

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 08:25

als je elke keer met tegenzin gaat moet je gewoon stoppen,er zijn zat andere verzorgpaarden op de wereld!

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 10:19

Als ik jou was zou ik eens gaan praten met die baas. En hem uitleggen dat er op deze manier niet veel aan is voor jou. Als het niks wordt kun je altijd nog op zoek naar een ander verzorgpaard. Succes.

Huisvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 10:26

Ik zou inderdaad eens praten met de eigenaar. Je bent geen stalmeisje toch? Jij kant alle klusjes opknappen en zij kan lekker rijden. Ik zou eens vragen of je toch mag rijden ofzo. Dan zijn die andere klusjes ernaast ook niet meer zo vervelend want je krijgt er iets voor terug. Als dit niet mag, zou ik er gewoon mee stoppen. Je vindt het niet leuk zo en het hoort leuk te zijn als je verzorgpaarden hebt.

nadezda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 10:56

Voordat je stopt zou je een poging kunnen wagen om is met de eigenaar te praten.
Maar als je echt geen zin meer hebt moet je er gewoon mee stoppen.

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 11:05

ik zou ook inderdaad eerst emt de eigenaar gaan praten, maar ik snap wel dat je het op deze manier niet leuk vind, jij moet alle klusjes eigenlijk doen, en de eigenaar heb al t plezier!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 11:12

VMR -> JVMR

Pegasus19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 12:05

Hoe lang verzorg je ze al?
Als het al enkele maanden zo is, kan je misschien eens proberen om met de eigenaar te praten. En als er niks uitkomt, kun je er beter mee stoppen.
Als je ze nog maar pas verzorgt, wil de eigenaar je misschien beter eerst goed leren kennen en zorgen dat je de paarden goed kent.

Hanniebal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 17:42

nou ik zou stoppen, zo is het net aslof jij alle nare klusjes doet en er niks voor terug krijgt ofzo....

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 19:41

ja, als het niet leuk meer is zou ik stoppen, het enige wat je eigenlijk doet is ze buietn zetten, en krijgt er niks voor terug Ach gut

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 10:08

zo wil ik ook wel een paard hebben met een sloofje die alles achter mijn kont opruimt!
ik zeg niet dat jij dit bent maar zo komt het wel op me over als ik het zo lees, ik zou eens goed gaan praten met die eigenaar hoor, dan kan je altijd nog beslissen wat je doet

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 10:38

Ik zou stoppen Ja

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 19:52

Stoppen idd Ja Zo is er niks meer aan voor jouw! Je krijgt er ook niks voor terug.

irishcob

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 12:32

hoi,

ik zou stoppen en gewoon nieuwe verzorgpony's zoeken en je kan op www.marktplaats.nl kijken en misschien vind je daar iemand in jou buurt. ik denk dat er zo niks aan is en als je wel door wil gaan zou ik het gewoon tegen die baas zeggen!!!

jen_iisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:57

girl15 schreef:
heb 3 verzogpony's twee shetlanders en een haflinger. moet ze elek dag na schooltijd buiten doen. waar ik de laatste tijd geen zin meer in heb. mag niet rijden doet die baas zelf 5 keer per week en 1 keer longeren. mag wel poetsen maar dat doet die baas savonds ook altijd dus dat heb geen zin. en mesten mag ik doen als ik wil maar hoeft niet. word altijd gecontroleerd. weet ook wel dat ik niet alles kan doen wat ik wil maar vind het zo echt niet leuk meer. al helemaal niet als ik gecontroleerd word. wat zouden jullie doen stoppen of doorgaan.

als ik er geen zin meer in had zou ik stoppen maarjah.. je hebt wel verzorgponys ! wees daar ff blij om Tong uitsteken sommige mensen zoude egt een van alles doen om een verzorgpony te krijgen.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 14:26

ik zou ermee kappen Bloos
ben zijn/haar slaaf niet Haha!

zou die eigenaar dat ook eens heel goed duidelijk maken Tong uitsteken

groetjes ketaki

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 16:23

Wees blij met wat je hebt, sommige meisjes doen er alles aan om een verzorgpony te krijgen, en dan heb jij er nog zoveel! Maar even een vraagje, waarom hebben ze jou als verzorgster als ze er geen nodig hebben? Want zo te zien doen ze hun pony's zelf, 5x in de week rijden, altijd poetsen.. Meschien kun je vragen of je ermee mag gaan wandelen, of ook 1x per week mag rijden op de shetjes, of nog vaker..

jen_iisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:47

jou keuze ..

EvaSBB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 15:43

niks tegen je zin in doen